کد خبر : 6696
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 - 8:38

ضرورت ارائه خدمات شفاف، مودبانه و صحیح به شهروندان/ بودجه ۹۷ با لحاظ توزیع متوازن، طراحی شده است

ضرورت ارائه خدمات شفاف، مودبانه و صحیح به شهروندان/ بودجه ۹۷ با لحاظ توزیع متوازن، طراحی شده است

 آی نیوز- شهردار تبریز با اشاره به این‌که چارچوب‌ حرکت شهرداری تبریز مطابق سیاستگذاری شورای اسلامی شهر است، افزود: برای تحقق این امر، روند گذشته، پاسخگو نیست و قطعاً نیازمند تغییر و تحول هستیم.

 مهندس ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۴ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: بی‌تعارف، مردم را تاج سر خود می‌دانیم و باید با همین باور، در قبال حقوقی که به کارکنان می‌‌دهیم، خدمات شفاف، مودبانه و صحیح به شهروندان ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: شهرداری در صف اول خدمتگزاری است و شایسته نیست که این فرصت مهم، با نارضایتی شهروندان همراه باشد؛ به همین منظور، ایده «میز خدمت» در برخی مناطق اجرا شده و به دور از تعارفات رایج، به شکل واقعی سعی در تکریم ارباب رجوع دارد .
شهردار تبریز با تاکید بر این که پروژه‌های عمرانی باید متوجه رفع نیازهای واقعی شهر باشد، افزود: متاسفانه از گذشته،  فکرمان عمدتاً معطوف اجرای پروژه‌های کلان و هزینه‌بری است که بعضاً کارایی و تاثیرگذاری چندانی نیز ندارند؛ اما پروژه‌های کوچکی که با هزینه کم، می‌‌توانند مشکل مردم را حل می‌کند، مورد غفلت قرار گرفته‌اند.
شهین‌باهر با اشاره به اولویت‌های حوزه عمران، تصریح کرد: مطابق برنامه و بودجه ۹۷، در اولویت‌بندی پروژه‌های آتی، سعی کرده‌ایم مناطق پرتراکم و کم‌برخوردار را با معین‌قرار دادن مناطق پردرآمد، حمایت کنیم تا به نوعی، شاهد گام موثر در  توزیع متوازن و عدلت شهری در شهر باشیم.
شهردار تبریز پرهیز از تشریفات هزینه‌بر و شفاف‌سازی قراردادها و پروژه‌های عمرانی را از دیگر ضرورت‌های تحول‌آفرینی در شهرداری خواند.
وی با بیان این که با تملک هر هکتار پارک بزرگ، ۲۰ کشاورز بیکار می‌شوند، افزود: روند اجرایی در این پارک، باید با حفظ شرایط کشاورزی و به صورت ارگانیک صورت بگیرد؛  در برنامه سال آینده، همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا به امید خدا شاهد ثبت معنوی اولین پارک ارگانیک کشور باشیم.
شهین‌باهر تاکید کرد: صرفاً جلب رضایت شهروندان را هدف قرار داده‌ایم که مهم‌ترین و نخستین ضرورت آن، اخلاق اسلامی و تکریم اراباب رجوع است.
شهردار تبریز در پایان از حمایت‌های شورای اسلامی شهر قدردانی کرد و گفت: بررسی علمی و دقیق لوایح شهرداری توسط شورای محترم، پشتیبان پروژه‌های عمرانی و خدماتی است و لازم می‌دانم از نقش این عزیزان و همچنین شهردار و  عوامل اجرایی منطقه ۴ قدردانی کنم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.