کد خبر : 6700
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 7:03

ارتباط گسسته تراکتور با اهالی رسانه و هواداران و ضرورت ترمیم آن

ارتباط گسسته تراکتور با اهالی رسانه و هواداران و ضرورت ترمیم آن

هر باشگاه ورزشی حرفه ای، بخصوص باشگاه پرهواداری مانند تراکتورسازی نیازمند فعالیت مکانیزم پویا، همه جانبه نگر و منعطف و ارتباط گر در تمامی حوزه های مربوط به فعالیت خود است.

با این حال واقعیت این است که ضعف آشکار در ایجاد ارتباط سازنده شاخه رسانه ای این باشگاه با رسانه ها از یک سو و هواداران از سوی دیگر برای این باشگاه آسیب زا بوده است.  

در چنین موقعی و با توجه به نتایج حاصله، می توان ادعا کرد بود و نبود مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توفیقی به حال این تیم و نحوه ارتباط آن با رسانه‌ها و هواداران نداشته است.

 

مدیر رسانه ای این تیم در مدت فعالیت خود نتوانسته است ارتباط سازنده و موثری با اهالی مطبوعات و ورزشی‌نویسان آذربایجان شرقی برقرار نموده  و حتی نتوانسته بر ورزشی نویسان مرکز نشین نیز که خود به نوعی از میان آنان بر تیم کوچ کرده است  تاثیرگذاری آنچنانی داشته باشد.

 

وقتی سخن از وجود افراد غیر ضروری و غیر مفید در اطراف تیم تراکتورسازی به میان می‌آید مورد فوق الذکر یکی از بهترین نمونه ها در این خصوص می تواند باشد. شاخه ای که نه با رسانه های شهر تبریز ارتباط بایسته دارد  و نه توانسته است مهره ای موثر برای تراکتورسازی تبریز باشد.

 

 این فعالیت و پوشش بی منت و بی ادعای رسانه ای های استان آذربایجان شرقی از اتفاقات و اخبار پیرامون تیم تراکتورسازی نباید به حساب عملکرد شاخه رسانه ای این باشگاه نوشته شود.

 

با این توصیفات سوال اساسی این است که دلیل وجود مدیر رسانه ای در تیمی با کیفیت و کمیت تراکتورسازی تبریز چیست؟ و آیا با نبود این سمت مشکلی برای تیم بوجود می آید؟ پر واضح است که چارت تعریف شده فدراسیون برای وجود چنین پستی مشخص است اما نکته این است که تعریف هر پست با شرح وظایف و اختیارات برای رسیدن به نتیجه مشخصی است. که باید این نتیجه ملموس و مشخص باشد.

 

این نکته را نباید از یاد ببریم که نحوه ارتباط مدیران باشگاه بخصوص شاخه رسانه‌ای باشگاه با رسانه ها، هواداران، گروه‌های مختلف هواداری تاثیر بسیار مستقیمی در افزایش و یا کاهش هواداران آن تیم دارد، موضوعی که در کاهش و ریزش بسیار شدید هواداران تراکتورسازی تبریز در فصل اخیر آن را به عینه شاهد بوده ایم.

 

امید می رود شاهد فعالیت پیش از پیش این باشگاه برای ساماندهی و تقویت حوزه رسانه ای و هواداری و حرکت به سمت جذب هوادار و جلوگیری از ریزش هواداران این تیم مردمی باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.