کد خبر : 6702
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 19:07

پیروزی تراکتور برابر گسترش/ سلام ساغلام به سکوهای یادگار امام

پیروزی تراکتور برابر گسترش/ سلام ساغلام به سکوهای یادگار امام

آی نیوز – تراکتورسازی تبریز دربی تبریز را فتح کرد تا ساغلام در اولین حضور خود در بازهای خانگی تراکتورسازی روز شیرینی را سپری کرده باشد.

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد دربی تبریز را به سود خود خاتمه دهد تا با سه امتیاز این دیدار وضعیت بهتری در نیمه پایین جدول پیدا کند.

 نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های تراکتورسازی و گسترش در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک شاگردان ساغلام به پایان رسید. میلاد زنیدپور(۳۳) برای گسترش، احسان پهلوان(۷۶) و مهدی کیانی(۹۲ – پنالتی) برای تراکتورسازی گل زدند.

دربی تبریز در شرایطی برگزار شد که تماشاگران استقبال زیادی از آن نکرده بودند. با این حال پس از نمایش سردی که دو تیم در نیمه اول داشتند، نیمه دوم از جذابیت بیشتری برخوردار بود که سهم تراکتورسازی در حملات و ایجاد موقعیت بیشتر از حریف خود بود.

ساغلام که در حضور کوتاه مدت خود توانسته تراکتورسازان را به امتیازات خوبی برساند، دومین برد متوالی با این تیم را جشن گرفت تا کمی به وضعیت سرخپوشان در جدول رده بندی سروسامان دهد.

شاگردان ارطغرول ساغلام با کسب این پیروزی، ۲۸ امتیازی شده و موقتا در رده دهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند. تیم گسترش فولاد نیز با ۳۰ امتیاز در رده هفتم ایستاد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.