کد خبر : 6713
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 8:34

«۲۲ بهمن» بازتاب انگیزه‌های انقلابی مجموعه مدیریت شهری خواهد بود

«۲۲ بهمن» بازتاب انگیزه‌های انقلابی مجموعه مدیریت شهری خواهد بود

آی نیوز- شهردار تبریز بر لزوم حضور پرشور خانواده بزرگ شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: به لطف خدا، در ۲۲ بهمن امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شاهد شکست توطئه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه دشمن علیه ملت ایران خواهیم بود.

 مهندس ایرج شهین‌باهر در شورای مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت:  این رویداد ارزشمند، در ۳۹ سال گذشته، هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شده و از علاقمندی و پایبندی مردم به نظام و پشتیبانی از ولایت و رهبری معظم، حکایت دارد.

وی با بیان این‌که اهمیت سالگرد پیروزی انقلاب، امسال بیش از سال‌های گذشته است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، با توجه به امید واهی دشمن به اغتشاشات اخیر، حایز اهمیت بوده و نشان‌دهنده جلوه وقعی الفت مردم با نظام اسلامی خواهد بود.

شهردار تبریز متذکر شد: این نخستین ۲۲ بهمن در دوره شورای پنجم و مدیریت جدید شهرداری است و طبعاً باید بازتاب انگیزه‌های انقلابی و خدمت‌رسانی مجموعه جدید مدیریت شهری باشد.

شهین‌باهر شهرداری را مجموعه‌ای کاملاً خدمت‌رسان و فعال خواند و افزود: با توجه به وسعت خدمات شهرداری، ممکن است برخی در صدد سوءاستفاده از گستردگی فعالیت شهرداری باشند، اما در هر حال، شورای اسلامی شهر و شهرداری اجازه نخواهند داد که هیچ فرد، جناح یا فکری، انقلابی‌گری شهرداری را زیر سوال برند.

وی متذکر شد: با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ثابت خواهیم کرد که انقلابی‌ترین و ولایی‌ترین مجموعه خدمتگزار در استان و شهر، شهرداری است.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که حضور مغتنم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه عزیز، موهبتی برای عموم خدمتگزاران، به ویژه در مجموعه مدیریت شهری است، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی مسیرگشایی پادگان، نمونه بارز و ارزشمندی از برکات حضور ایشان در شهر تبریز است.

شهین‌باهر اظهار داشت: به عنوان خادمان شهر باید در کنار پشتیبانی و حمایت مجدانه حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، تمام‌قد در صحنه حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین تقی‌زاده  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با قدردانی از برنامه‌های محیطی و فضاسازی شهرداری تبریز در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با توجه به اینکه سال های متمادی در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف وظیفه خدمت‌رسانی و هماهنگی داشته‌ام، لازم می دانم از زحمات و تلاش‌های شهرداری تبریز و همکاری‌های سازنده این مجموعه قدردانی کنم.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: شهردار محترم از اعضای فعال و تاثیرگذار در ستاد دهه فجر امسال بوده و با جدیت، برنامه‌های فرهنگی و محیطی دهه فجر را حمایت کرده‌‌اند.

وی اضافه کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد همراهی و جدیت بسیج شهرداری، اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل و سازمان سیما، منظر و فضای سبز بودیم.

تقی‌زاده  با اشاره به  مصوبه شورای اسلامی شورای اسلامی شهر در مورد ممنوعیت نصب بنرهای داربستی، اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی، افزایش هماهنگی‌ها و اتخاذ تدبیرهای لازم در این خصوص، به تقویت برنامه‌های محیطی منجر شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.