کد خبر : 678
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1392 - 9:55

احداث مجتمع آموزشی دکتر شریعتی در منطقه آزاد ارس آغاز شد

احداث مجتمع آموزشی دکتر شریعتی در منطقه آزاد ارس آغاز شد

آی نیوز – همزمان با روز دانشجو مجتمع آموزشی و پرورشی دکتر شریعتی جلفا با حضور مسولان استانی و شهرستانی در منطقه آزاد ارس کلنگ زنی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، عملیات اجرایی مجتمع آموزشی دکتر شریعتی جلفا در منطقه آزاد ارس با حضور مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و مدیران این منطقه آغاز گردید.
عملیات اجرایی فاز اول این پروژه با ۱۶ کلاس و زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع و برآورد اولیه ۳۶ میلیارد ریال امروز آغاز شد.
این پروژه که در دو فاز شامل دو ساختمان آموزشی ۱۶ و ۱۸ کلاسه و سالن ورزشی، اجتماعات و استخر می باشد، در مجموع با مساحت کلی ۷۵۰۰ متر مربع و برآورد ۱۱۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ابتدای این آئین مدرسه سازی را حرکتی در راستای ارج نهادن به ارزش های الهی دانست و افزود: مدرسه کنونی دکتر شریعتی جلفا که بدلیل تخریب مدرسه اصلی در یکی از قدیمی ترین مدارس شهر مستقر شده است در شان نظام و منطقه آزاد ارس نبود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از فاز نخست این مجتمع باشیم.
محسن خادم عرب باغی افزود: متاسفانه وضعیت کنونی مدرسه ابتدایی شریعتی جلفا به دغدغه خاطر مردم و ارس وندان عزیز تبدیل شده بود و لازم بود این نگرانی در حوزه آموزش فرزندان این منطقه رفع شود.
وی ادامه داد: مدرسه سازی امری انسان دوستانه و برای تعالی بشریت است و باید همه اقشار جامعه از خیرین و سرمایه گذاران تا عموم مردم در این امر خداپسندانه و احداث و تجهیز مدارس منطقه مشارکت نمایند.
محمد حسن نژاد نماینده شهرستان های جلفا و مرند با بیان اینکه در سال های اخیر پیگیر نوسازی مدرسه دکتر شریعتی بوده ایم، ضمن بیان اینکه “به عمل کار برآید” گفت: بدون تعارف باید از مدیرعامل منطقه آزاد ارس آقای عرب باغی به خاطر حس انسان دوستانه ایشان قدردانی کنیم چراکه این مدرسه حتی از مدارس روستایی نیز وضع نامناسبی داشت و امیدواریم بزودی با مشارکت عمومی شاهد افتتاح این مدرسه باشیم.
حسن پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان جلفا نیز ضمن قدردانی از پیگیری های منطقه آزاد ارس برای نوسازی مدارس در جلفا گفت: منطقه آزاد ارس گام های موثری برای ارتقاء سطح دانش در بین دانش آموزان دارد و در این راستا اولین مدرسه هوشمند در سطح شهرستان های استان در جلفا در حال فعالیت و ارائه مباحث آموزشی به شیوه های نوین آموزشی است.
گفتنی است در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس سازمان نوسازی مدارس استان، نماینده مردم جلفا و مرند، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان جلفا، فرمانده سپاه ناحیه جلفا، روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس، مدیرکل گمرک جلفا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلفا و جمعی از سرمایه گذاران، خیرین و دانش آموزان و مدیران و آموزگاران مدرسه دکتر شریعتی منطقه آزاد ارس حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.