کد خبر : 6955
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 - 8:56

تشکیل ستاد نوروزی شهرداری تبریز به منظور همگرایی برنامه‌های ویژه نوروز

تشکیل ستاد نوروزی شهرداری تبریز به منظور همگرایی برنامه‌های ویژه نوروز

آی نیوز: شهردار تبریز نوروز ۹۷ را نقطه اوج‌گیری برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ خواند و افزود: این تقارن مهم باید با هماهنگی و همگرایی حوزه‌های اجرایی، به هدایت مطلوب برنامه‌های گردشگری منجر شود.

 

 مهندس ایرج شهین‌باهر در جمع مدیران شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: به همین منظور، ستاد نوروزی در شهرداری تبریز برای برنامه‌ریزی و اجرای مناسب اقدامات ویژه نوروز، با عضویت معاونت‌های مرتبط  و مسئول، تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن نوروز ۹۷ با تبریز ۲۰۱۸ و تبلیغاتی که در خصوص این رویداد مهم شده، امسال قطعاً شاهد نوروز متفاوتی خواهیم بود و از این رو، برنامه‌های متفاوتی باید طراحی و اجرا شود.

شهردار تبریز تاکید کرد: معاونت های خدمات شهری و فرهنگی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و اداره کل ارتباطات و بین الملل باید هرکدام نسبت به وظایف ذاتی‌شان ، چهره متفاوتی از تبریز برای میهمانان و مسافران ارائه دهند.

شهین‌باهر، مشارکت شهروندان را در برنامه‌های نوروزی ضروری خواند و تصریح کرد: تدارک ویژه تبریز۹۷، باید اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، با تاکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نمادها و آئین‌های سنتی و محلی، از آغازین روز نوروز تا برنامه‌های روز طبیعت، پیگیری شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.