کد خبر : 699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 - 7:58

بحران مالی ماشین سازی را زمین گیر کرد/ ماشین عازم اهواز نشد

بحران مالی ماشین سازی را زمین گیر کرد/ ماشین عازم اهواز نشد

آی نیوز – تیم فوتبال ماشین سازی این روزها به شدت با بی پولی و مشکلات عدیده مالی مواجه شده است به طوری که این تیم به دلیل مشکلات مالی نتوانست برای رویارویی با رقیب خود به اهواز سفر کند.

 

طبق شنیده ها مسئولان استان پیگیر حل مشکل ماشین سازی تبریز هستند اما اگر رویه سابق در مورد تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پیش گرفته شود به نظر می رسد این پیگیری ها نیز نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

متاسفانه باید اذعان شود تمامی توجهات کلیه مسئولان درگیر و مرتبط با ورزش معطوف تیم تراکتورسازی و تامین هزینه های میلیاردی آن شده است و کمترین توجهی به تیم ماشین سازی تبریز صورت نمی گیرد.

شورای اسلامی شهر تبریز در طی دو سه سال گذشته مبالغی را در اختیار دو باشگاه قدیمی تبریز قرار می داد تا بتوانند قسمتی از مشکلات مالی خود را رفع نمایند.

اما ظاهرا امسال تنها تیم تراکتورسازی مورد توجه شورائیان قرار گرفته است و تیم ماشین سازی تبریز علی رغم مشکلات عدیده مالی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

امیدواریم منتخبان مردم تبریز در شوری شهر نگاه عادلانه ای به دو تیم فوتبال قدیمی شهرمان داشته باشند و با کمک خود مانع از بحرانی تر شدن شرایط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.