کد خبر : 7046
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 10:07

شهرداری با انگیزه جبران به دیدار خاتم می رود

شهرداری با انگیزه جبران به دیدار خاتم می رود

 آی نیوز: تیم والیبال شهرداری تبریز با انگیزه جبران باخت بازی اول خود برابر تیم خاتم اردکان فردا در خانه این تیم به میدان می رود.

image

آی نیوز به نقل سازمان ورزش شهرداری تبریز، بازی های دوم از مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه با انجام دو دیدار در تهران و اردکان سپری می شود که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در خانه تیم خاتم اردکان به میدان می رود و در دیگر دیدار این مرحله، پیکان از بانک سرمایه پذیرایی می کند.

شهرداری تبریز که بازی اول را مقابل دیدگان هواداران خود به خاتم واگذار کرد، این هفته با انگیزه ای مضاعف به دیدار حریفش خواهد رفت چراکه شاگردان عادل بناکار به دلیل باخت در بازی اول، سخت به دنبال جبران آن شکست خانگی هستند. شهرداری برای اینکه در والیبال نیز همچون بسکتبال، امیدوار به حضور در فینال لیگ برتر باشد، باید دیدار چهارشنبه خود در خانه خاتم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با برتری احتمالی شهرداری در بازی با خاتم، این تیم کار صعود به فینال را به بازی سوم در تبریز خواهد کشاند و آنگاه بناکار و شاگردانش این امید را خواهند داشت که در دیدار سوم بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی، کار راحت تری نسبت به خاتم برای صعود به فینال داشته باشند.

شهرداری تبریز در بازی اول که چهارشنبه گذشته در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد، نمایشی دور از انتظار داشت و سرمربی تیم دلیل آن را، نا آمادگی روحی و ذهنی بازیکنانش عنوان کرد. حالا اما تیم شهرداری از لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارد و این وضعیت خوب، تبریزی ها را امیدوار کرده تا با دست پر از اردکان به خانه برگردند.

در دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور چهارشنبه هفته جاری تیم های خاتم اردکان و شهرداری تبریز به میزبانی تیم خاتم و پیکان و بانک سرمایه به میزبانی تیم پیکان برابر یکدیگر صف آرایی می کنند. بانک سرمایه بازی اول خود برابر پیکان را با نتیجه سه بر صفر پیروز شده است. نتیجه ای که خاتم موفق شد در تبریز برابر شهرداری رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.