کد خبر : 7056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 8:48

برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ در تبریز / دایناسورها منقرض شده اند

برگزاری کارگاه دیجیتال مارکتینگ در تبریز / دایناسورها منقرض شده اند

کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ با محورهای اصول استراتژی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات رسانه های اجتماعی در تبریز برگزار می شود.

 

 

اصول بازاریابی دیجیتال، تبلیغات رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجوseo  و بهینه سازی با گوگل آنالیز از دیگر محورهای این کارگاه تخصصی خواهد بود.

 

 همچنین بازاریابی با موتور جستجویsem  از دیگر موارد ارائه شده در این کارگاه تخصصی خواهد بود که توسط مهندس شروین مشایخ  در این کارگاه ارائه خواهد شد.

 

این کارگاه به مدت ۲۰ ساعت از تاریخ بیست و هشتم فروردین سال آینده و روزهای سه شنبه و چهارشنبه توسط مدرسه بازاریابی در پارک علم و فناوری تبریز برگزار می شود.

 

 ثبت نام برای عموم علاقه مندان در این کارگاه آزاد میباشد علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه تخصصی به نشانی خخیابان آزادی، ابتدای گلگشت، ساختمان پارک علم و فناوری، واحد۱۱۲ مراجعه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام در این کارگاه بیست و چهارم اسفندماه امسال است.

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت اخذ اطلاعات با شماره تلفن ۳۳۳۶۴۰۶۳ و یا آی دی تلگرامی @tabrizmarketing1 تماس حاصل نمایند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.