کد خبر : 7187
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 5:45

قبض ارشاد جایگزین برگه جریمه

قبض ارشاد جایگزین برگه جریمه

استاندار آذربایجان شرقی معتقد است که جایگزین کردن قبض ارشاد به جای برگه جریمه در ایام نوروز، می تواند اثر بیشتری نسبت به پرداخت جریمه داشته باشد و مردم توجه بیشتری به مطالب ایمنی نوشته شده بر روی قبض ارشاد می کنند.

مجید خدابخش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با تاکید بر توجه به مسائل ایمنی و تدارک امکانات مورد نیاز گردشگران نوروزی در استان، اظهار کرد: البته رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا نوروز سرشار از شادی آنان به مراسم عزا تبدیل نشود.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸، گفت: باید تمامی امور و تصمیم گیری ها بر اساس برنامه ی مشخص و سازماندهی شده باشد و تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران در ایام تعطیلات نوروز از قبیل مراکز پذیرایی، اقامتی، تامین سوخت ماشین ها و.. فراهم شود.
وی خواستار استقرار نمایندگان تام الاختیار تمامی بخش های ستاد اجرایی خدمات سفر در محلی مشخص شد تا به طور مستمر و روزانه امور رصد شود و در صورت بروز مشکل، با تشکیل جلسه در پی هماهنگی امور اقدام شود.
خدابخش در بخشی دیگر از سخنان خود یاد آور شد: با راه اندازی مرکز همایش های بین المللی، فضای فرهنگی تبریز افزایش می یابد و سالن های آن برای برگزاری مراسمات و تجمعات مردمی استاندارد هستند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.