کد خبر : 719
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 20:39

علیرضا اکبرپور:ماشین سازی گوشت قربانی نیست

علیرضا اکبرپور:ماشین سازی گوشت قربانی نیست

آی نیوز – علیرضا اکبرپور گفت:ماشین سازی گوشت قربانی نیست که تکه تکه اش کنند/تضعیف در تبریز جای حمایت و ارتقا را گرفته است!

بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریزگفت: ماشین سازی گوشت قربانی نیست که تکه تکه اش کنند.

علیرضا اکبرپور در خصوص وضعیت فعلی ماشین سازی و توافق مسئولان هیأت فوتبال مبنی بر انتقال این تیم به آذرشهر گفت: از روزی که خبر انتقال ماشین سازی را شنیده ام خیلی ناراحت هستم، مگر ماشین سازی گوشت قربانی است که می خواهند تکه تکه کنند؟ اگر دل مردم آذرشهر تیم می خواهد سراغ یک تیم دیگری برونند؛ ماشین سازی با این قدمت فروشی نیست.

وی افزود: اگر این انتقال از روی دلسوزی است، آذرشهری ها همان کمکی را که در نظر گرفته اند همین حالا بکنند، لزومی ندارد ماشین سازی را به شهرشان انتقال دهند.

وی با بین اینکه ماشین سازی فروشی نیست و هیچ یک از هواداران این تیم راضی به انتقال نیستند، خاطرنشان کرد: همه ی شهر ها آرزوی داشتن تیمی پر قدمت و پر هواداری مانند ماشین را دارند ولی در تبریز همه چیز بر عکس است و تضعیف جای حمایت را گرفته است.

سرمربی سابق تیم ماشین سازی اظهارکرد: از تمامی مسئولان تقاضا می کنم این تیم را احیا کنند، حبیب اخباری پیشکسوت این تیم، عضو فعلی شورای کارخانه است و از وی می خواهم با کمی همت راه بازگشت تیم را به کارخانه هموار کند.

اکبرپور با اشاره به اینکه از بچگی عاشق ماشین سازی و اصیل”یاشیلچی” هستم، افزود: من دست پرورده ماشین سازی ام و تمام فوتبالم را مدیون پیراهن سبز این تیم هستم، در گذشته بارها تراکتوری ها از من خواستند به این تیم بروم و حتی پول بیشتری هم می دادند ولی به خاطر علاقه ام به ماشین سازی به تیم رقیب نرفتم.

بازیکن سابق تیم ماشین سازی تأکید کرد: فصل پیش افتخار مربیگری تیم محبوبم را به دست آوردم و با زحمت فراوان بازیکنان جوان بومی را یکجا جمع کرده بودیم و تیم در حال پیشرفت بود ولی متأسفانه ماشین سازی واگذار شد و نتوانستیم به هدفمان برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تا ابد در اختیار این تیم هستم، از هواداران پر تعداد ماشین سازی می خواهم مثل همیشه حامی تیم خود باشند و هیچ وقت تیم محبوبشان را که به نوعی هویتشان نیز محسوب می شود تنها نگذارند.

شایان ذکر است، وی فوتبال حرفه ای را از ماشین سازی تبریز شروع کرده و بعد از درخشش در این تیم و رسیدن به پیراهن تیم ملی راهی تیم استقلال تهران شده بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.