کد خبر : 7202
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 19:14

ماشین سازی حریف بابلی خود را متوقف ساخت/ شهرداری باخت

ماشین سازی حریف بابلی خود را متوقف ساخت/ شهرداری باخت

هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری ۹ دیدار دنبال شد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ماشین سازی در خانه میزبان شاگردان دراگان اسکوچیچ بوده که از ۶ بازی گذشته خود با این مربی کروات ۱۶ امتیاز کسب کرده بودند.

 

خونه به خونه با توجه به نتایج خوب خود با روحیه زیادی به تبریز رفته بود، اما تلاش شاگردان عباس آقایی و دراگان اسکوچیچ در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا خونه به خونه همچنان در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند.

امروز در سایر دیدارها تیم فجرسپاسی شیراز برابر شهرداری ماهشهر به پیروزی دست یافت و بادران نیز با برتری مقابل برق نوین شیراز نتیجه خوبی کسب کرد تا این دو تیم اختلاف امتیازات خود را با خونه به خونه کاهش دهند.

تیم ماشین سازی با این تساوی ۲۸ امتیازی شد تا همچنان در میانه جدول باقی بماند.

نفت مسجد‌سلیمان ۲-۱ شهرداری تبریز

شاگردان محمود فکری موفق شدند در دقایق آخر یک برد شیرین را کسب کنند و با ۵۳ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

تیم نفت مسجد‌سلیمان در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف شهرداری تبریز رفت.

شاگردان فکری ابتدا در دقیقه ۵ و از نقطه پنالتی توسط پیمان میری به گل رسیدند . اما در ادامه تیم تبریزی توسط علی نظری بازی را به تساوی کشاند . بازی در آخر می رفت که با نتیجه تساوی به اتمام برسد که گل دقیقه ۹۰ محمد مهری به داد تیم جنوبی ایران رسید و نفتی‌ها با نتیجه ۲ بر ۱ شهرداری تبریز را شکست دادند .

نفت مسجد‌سلیمان با این برد ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت . شاگردان دین‌محمدی هم با ۲۸ امتیاز در رتبه چهادهم باقی ماندند .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.