کد خبر : 7204
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 14:42

ظریف: آماده همه گونه همکاری و همراهی برای تبریز۲۰۱۸ هستیم

ظریف: آماده همه گونه همکاری و همراهی برای تبریز۲۰۱۸ هستیم

شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای مراسم آغازین تبریز۲۰۱۸ با «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

 

 محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با قبول دعوت شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم آغازین تبریز۲۰۱۸ از آمادگی وزارت امور خارجه برای همه گونه همراهی و همکاری در خصوص رویداد ملی تبریز۲۰۱۸ سخن گفت.

دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان « پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ » با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و گفتگو که در راستای اتخاذ تمهیدات لازم برای تبریز ۲۰۱۸ و با محوریت این موضوع صورت گرفته است در خصوص موضوعاتی چون دعوت از روسای جمهور، سفرا و میهمانان خارجی و انجام هماهنگی های لازم برای این مراسم بحث و مذاکره صورت گرفت.

در این دیدار که الموسوی نماینده تام‌الاختیار استاندار آذربایجان شرقی و مشاور شهردار تبریز در ستاد تبریز ۲۰۱۸ و بابایی ، نماینده وزارت امور خارجه در تبریز استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز را همراهی می کرد، استاندار آذربایجان شرقی آمادگی شهر تبریز جهت میزبانی از وزرای گردشگری سایرکشور ها را اعلام کرد.

همچنین در این دیدار چگونگی ارسال دعوت نامه ها برای میهمانان این رویداد و برگزاری شب های تبریز در خارج از کشور مطرح شد و هماهنگی لازم در این خصوص صورت گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.