کد خبر : 7211
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 12:39

فضاهای سبز موجب ایجاد روحیه نشاط‌بخش در زنان جامعه می‌شوند

فضاهای سبز موجب ایجاد روحیه نشاط‌بخش در زنان جامعه می‌شوند

آی نیوز: نائب رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به نقش فضای سبز در ایجاد روحیه پر نشاط برای زنان گفت: وقتی زنان یک جامعه پر نشاط باشند بی‌شک آن جامعه نیز سالم و نشاط‌بخش خواهد بود.

 

به گزارش آی نیوز ، سونیا اندیش ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۱۵ اسفند روز درختکاری که در تالار اندیشه این سازمان برپا شد، اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) قرار داریم که جا دارد در روز درختکاری، روز زن و مادر را به تمام زنان همشهری تبریک بگویم.

اندیش با اشاره به نقش پر رنگ زنان در حفظ و گسترش فضای سبز ، افزود: زنان به فضای سبز علاقه بسیاری دارند و بیشتر از این فضاها لذت می برند. زنان با حضور در فضاهای سبز روحیه خوبی پیدا می کنند و اگر روحیه زنان خوب باشد ، خانواده ها پر نشاط می شوند و در پی آن جامعه نیز روحیه نشاط‌بخش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: به نوبه خود به عنوان نماینده قشر زنان در شورای شهر تبریز خواهشمندم در حفظ فضای سبز حتی بحث نگهداری از گیاهان آپارتمانی نیز تلاش کنیم و به کودکان نیز این موضوع را آموزش دهیم.

نائب رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: با توجه به آپارتمانی شدن زندگی‌های امروز، کودکان از فضای سبز، خاک و درخت دور شده‌اند و خیلی از کودکان نمی‌دانند چطور می‌توان یک نهال را برای کاشت آماده کرد. در این شرایط  باید این مباحث را به کودکان آموزش داد.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز برای هفته درختکاری، گفت: طی هفته درختکاری در ۱۰ منطقه شهر عملیات درختکاری انجام می‌شود. به گفته شهردار محترم تبریز ۱۵۶هزار اصله نهال طی این هفته کاشته می‌شود. 

اندیش خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم نیز برای نگهداری از این نهال‌ها که سرمایه‌های سبز ما به شمار می‌روند ، تلاش کنند.

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.