کد خبر : 7405
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1396 - 10:18

جلب رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی در اولویت برنامه های معاونت فنی و عمرانی قرار دارد

جلب رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی در اولویت برنامه های معاونت فنی و عمرانی قرار دارد

آی نیوز: طی سه هفته گذشته ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر توزیع شده که پیش بینی می شود تا چند روز آینده این رقم تا ۱۶ یا ۱۷ هزار تن نیز بالا برود.

image 

آی نیوز: طی سه هفته گذشته ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر توزیع شده که پیش بینی می شود تا چند روز آینده این رقم تا ۱۶ یا ۱۷ هزار تن نیز بالا برود و انجام این عملیات در راستای افزایش رضایت شهروندان و میهمانان رویداد تبریز ۲۰۱۸ از سطح معابر شهری است .

به گزارش آی نیوز، محمدحسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با بیان خبر فوق و اینکه رقم آسفالت امسال، علیرغم سردی و بارش های اسفند ماه و با وجود مشکل تامین مصالح انجام پذیرفته، گفت: کوهستانی بودن هوای شهر تبریز علی الخصوص در فصل زمستان، تاثیر مخرب در معابر و روسازی شهری دارد. به همین منظور  هر ساله در ایام نزدیک به عید نوروز و در استقبال از بهار، مجموعه شهرداری تبریز ترمیم آسفالت معابر را در برنامه های خود دارد.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت فقط منوط به اسفندماه نبوده، افزود: در صورت نیاز، در ایام عید نیز این فعالیت ها انجام خواهد شد و برخی معابر باقیمانده توسط پیمانکاران و کارگاه های امانی لکه گیری می شود.

اسحقی با تاکید بر اینکه تمام این فعالیت ها نتیجه کار جمعی در بخش های اجرایی، اداری و مالی بوده و ضمن تقدیر از کل مجموعه شهرداری، در خصوص بهسازی معابر تصریح کرد: مسیر  بی آر تی از جمله مسیرهای مهم مدنظر ما بود، که تقریبا لکه گیری و زیر سازی انجام شده و انتظار داریم در روند ترافیک باعث تسریع شود .

وی با بیان اینکه از سال آینده برنامه منسجم برای زیرسازی و روسازی کل مسیر بی آر تی داریم، گفت: شهرداری تبریز در نظر دارد با زیرسازی و روزسازی کل مسیر بی آر تی به یکباره در سال آینده، دیگر شاهد نارضایتی بین شهروندان نشود و مشکل آسفالت بی آر تی را برای چندین سال حل کند.

اسحقی با بیان اینکه این عمل با هماهنگی و همکاری تمامی ارگان ها علی الخصوص اتوبوسرانی، پلیس راهور استان و شهرستان و همچنین با همکاری و صبر و حوصله مردم قابل اجرا خواهد بود، اظهارداشت:  مسیر آسفالت بی آر تی تکه تکه و به طور همزمان در چندین مسیر انجام خواهد شد  که زمان بر است و ضروری است تا ارگان ها و مسئولین از موقع  اجرا و اتمام پروژه حوصله کنند چرا که اجرای پروژه باعث اختلال در مسیر بی ار تی می شود که در نتیجه به صورت مقطعی باعث ایجاد ترافیک ناشی از عبور  اتوبوس های از مسیر عادی خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی با اذعان به اینکه مشکلاتی در زمینه معابر شهری وجود دارد، ضمن عذرخواهی از شهروندان در این خصوص افزود: تمام تلاش ما با وجود بسیاری از مشکلات، در راستای برطرف کردن معضلات زیرساخت های شهری است.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف ما این است که از سال آینده با استفاده از تکنولوژی های برتر در زمینه کیفیت آسفالت پیشرفت های محسوسی داشته باشیم. این هدف در کنار کارخانه مدرنی که از فروردین ماه طبق پیش بینی به بهره برداری می رسد، میسر خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ی تبریز با اشاره به لزوم اجرای پک کامل کارهای فنی در زمینه آسفالت، ادامه داد: مبحث آسفالت معابر فقط مختصص کیفیت تولید نیست بلکه نحوه ی پخش و توزیع آن نیز مهم است که در مجموع برای یک آسفالت باکیفیت معابر این مسائل در قالب یک پک کامل مطرح است.

وی در پایان ضمن تقدیر از کل مجموعه شهرداری تبریز و علی الخصوص واحد آی نیوز نیوز در پوشش مناسب اخبار شهرداری و ضمن تبریک سال نو برای شهروندان، توصیه کرد: شهروندانی که قصد سفر در ایام عید نوروز را دارند، با رانندگی مطمن و امن، سفری خوش و به دور از هر گونه حوادث ناگوار را برای خود و خانواده هایشان رقم زنند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.