کد خبر : 778
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1392 - 7:44

نامه سرگشاده پیشکسوت ماشین سازی به مسئولان استان و مدیرعامل باشگاه

نامه سرگشاده پیشکسوت ماشین سازی به مسئولان استان و مدیرعامل باشگاه

آی نیوز – پیشکسوت فوتبال ماشین سازی تبریز طی نامه سرگشاده ای به مسئولان استانی ، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از فروش امتیاز این تیم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش آی نیوز امیر داداش ضیایی با انتشار نامه ای اعتراض خود  را به بی توجهی مسئولان به باشگاه ماشین سازی و شایعه انتقال آن به آذرشهر اعلام نموده است.

متن نامه امیر داداش ضیایی به این شرح است:

“بنام خدای زیبایها”

“ماشیـــــــــن ســـازی بـــه آذرشهـــــــر انتقــــــــال می یابـــــــــــد!!!؟؟؟

وقتی در باغشمال افتخار توپ جمع کنی ماشین سازی را می کردم آرزو داشتم که بازیکنان را از نزدیک تماشا کنم. در یکی از بازیهای جام تخت جمشید پشت دروازه تیم شهبازتهران انجام وظیفه می کردم که آقای حسن خانفام با مهارت خاص خودش دوبار سنگربان تیم شهبازمرحوم ناصر خان حجازی را تسلیم کرد. آن روزها اصلا از یادم نمی رود چه شور وشوقی در وجودم وهواداران نمایان بود؛استادیوم باغشمال پر از تماشاگران تبریزی بود،جای سوزن انداختن نبود.مثل سایر بازی ها شور شوق حکم فرما بود.
ازآن تاریخ، چه زمانی که افتخار بازیکنی را داشتم وچه بعد ازآن که یکی از هواداران تیم ماشین سازی و مکتب سبز قباها بودم و خواهم بود ماشین سازی همیشه تیمی بوده که مربیانی خوب وسرشناس داشته نظیر: آقایان گارنیک مهرابیان؛اسمائیل هاشمی؛علی پور حامد؛ مرحوم ناصر حجازی؛ حسن روشن؛ استاد حسین فکری ؛استاد بیوک صباغ و…….. که در مکتب ماشین سازی به بهترین نتیجه ها رسیده اند.
ماشین سازی به لحاظ بازیکن هم چنین شرایطی داشته است ،بازیکنان کارشان را از این تیم شروع کرده وبه سایر تیم های بزرگ رفته اند وبه قله های ترقی رسیده اند از جمله احد شیخ لاری ،غلام باغ آبادی، سید محمد علوی، علیرضا اکبرپور، مرحوم رضا حسن زاده، استاد اسدی و…؛ ماشین سازی تیم ریشه داری است که به لحاظ اخلاقی هم نمونه است.
فوتبـــــــــــال یک موهبت الهـــــــی است که می شود از این موهبت خوب یا بد استفاده کــــــرد .ما باید راه درست استفاده کردن آنرا بیاموزیم . فوتبال یک مبارزه شرافتمندانـــــه است ،فوتبال برای اشای فرصت صلح وآشتــــــی بنا نهاده ، نه اینکه موجبات جنگ ودعوا را فراهم آورد.تصمیمات مسئولان ورزشی که زمینه را برای انتقال تیمها به شهرهای مختلف فراهم می آورنــــــد ، نمی دانم مسئولین با چه استدلالی امتیاز این باشگاه را می خواهند واگذار بکننــــد.راستی برای چه این اتفاقات صورت می گیــــــرد؛ برای اینکه فوتبال رشد کنـــــد؟
یعنی با این کار قرار است بخشی از مشکلات فوتبال بر طرف شــــــود؟
اگر درآذرشهر نتیجه ندهد تکلیف چیست ؟
آن وقت قرار است چه اقدامی صورت گیرد؟
برای یک نماینده مجلس شاید هیچ خوشبختی ای بالاتر از بدست آوردن دل طرفداران بی شمار فوتبال در حوزه انتخابی اش نباشد، موفقیت در این میدان یعنی تضمین موفقیت های شخصی در آینده .گرفتن رای اعتماد دوباره وحتی بر قله های بالاتر فکر کردن.
جنـــــاب آقای قره سید نماینده محترم تبریز و اسکو خوب می داند امتیاز تیم ماشین سازی به
آذرشهر بهتر از هزاران پوستر وشعار تبلیغاتی است که در آینده باید تدارک آن را ببیند.اگر مروری به گذشته داشته باشیم ، این اولین بار نیست که از نام ماشین سازی سوء استفاده قرار گرفته، متاسفانه آخری هم نخواهد بود!!

و اما سخن آخر به مدیر عامل ماشین سازی عزیز!!!

استاد فکری جمله ای می فرمود:
که انسان باید مثل آینـــــه باشد، هر چیزی را که می بیند نه کم ونه زیاد بازگو کند. با اینکه دوستــــی و همکاری مــن وشمــا خیلی کمتــــــــر از تصور شد باید به یادگار داشته باشید زندگی تنها در پــــــول خلاصه نمی شود شخصیت آدمی خیلی بیشتر از پول ارزش دارد.
انسانی که دارای حرمت وعزت نفس نیست بدلیل احساس ضعف وحقارت در وجود خود به دروغ پناه می برد تا آن کمبود وحقارت خویش را از این طریق جبران کند . اما کسانی که دارای عزت نفس هستند و برای خود ارزش واحترامی قایل اند، دیگر دلیلی برای دروغگویی نیست.از گذشته نامهــــای نیکی در این باشگاه به ثبت رسیده اســـت سعی و تلاش کن تا که اسم شما هم جزو همین افراد قرار بگیرد…/

با تقدیم احترامات فراوان…..امیر داداش ضیائی

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

KUPAL63 پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

حرکت خوبی بود ای کاش مسولین ۱فکر اساسی به این تیم بکنن چون خیلی طرفدار داره و ریشه داره