کد خبر : 779
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 - 11:53

کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس منتشر شد

کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس منتشر شد

 

 

 

آی نیوز – چهارمین کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس ویژه سال ۱۳۹۱توسط مدیریت برنامه ریزی و بودجه این سازمان در ۱۳ فصل تهیه و چاپ شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مدیر برنامه ریزی و بودجه منطقه آزاد ارس در این باره گفت: این کتاب به بررسی ۲۰۸ عنوان آماری منطقه آزاد ارس در سال ۱۳۹۱ پرداخته است.

یوسف داداش زاده افزود: سرفصل ها و عناوین زیرشاخه ای آن مربوط به استراتژی های برتر تعیین شده برای منطقه آزاد ارس بوده و بصورت دقیق و با انتشار صریح آمارها در حوزه های مختلف فعالیت سازمان منطقه آزاد ارس نگاهی جامع از موجودیت این منطقه را به مخاطب عرضه می کند.

وی گفت: در این کتاب مباحثی از جمله تاریخچه منطقه آزاد ارس و تقسیمات سیاسی آن، آب و هوا، جمعیت، صنعت و شرکت های ثبت شده، بازرگانی و هتلداری، بازارهای مالی، آموزش عالی، بهداشت و درمان، گردشگری، عمران شهری، امور زیربنایی و کشاورزی و دامپروری در منطقه آزاد ارس مورد بررسی آماری قرار گرفته است.

داداش زاده افزود: در تمامی سرفصل ها نگاه آماری به چهار محدوده منطقه آزاد ارس در جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو مورد توجه بوده و اطلاعات کلی در رابطه با فعالیت ها و امکانات خدماتی و رفاهی و تجاری و بازرگانی این مناطق در اختیار علاقمندان به ارس می باشد.

وی با بیان اینکه آمار پایه و اساس برنامه ریزی و تصمیم برای مدیران و سرمایه گذاران است افزود: کتاب آمارنامه منطقه آزاد ارس با هدف ارائه وضعیت روشن از آمارهای اقتصادی برای چهارمین سال متوالی توسط مدیریت برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس تهیه و به چاپ رسید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.