کد خبر : 8
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 - 14:43

نمازگزاران تبریز اقدام ترامپ را محکوم کردند

نمازگزاران تبریز اقدام ترامپ را محکوم کردند

همزمان با سراسر کشور نمازگزاران تبریزی در پایان فریضه نماز جمعه طی یک راهپیمایی با شکوه اقدام ترامپ در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از مصلی امام خمینی ره تا میدان ساعت تبریز برگزار شد نمازگزاران  شعار مرگ بر امریکا و مرگ با اسرائیل ، ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده” ،  مسلمان به پا خیز قدس در انتظار است”، “یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا” سر داده و خواستار اتحاد مسلمانان علیه امریکا و توطئه ترامپ شدند.

در سایر شهرها و بخش های استان آذربایجان شرقی هم مردم این مناطق با شرکت در راهپیمایی های ضد امریکاییی اعلام ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را محکوم کردند.

از دو روز قبل که دونالد ترمپ رییس جمهوری امریکا در اقدام خبپثانه بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد موجی از اعتراض و تظاهرات سراسر کشورهای های اسلامی علیه این اقدام ترامپ فرا گرفت و فراتر از مرزهای اسلامی بسیاری از سران کشورهای اروپایی و نیز هم پیمانان خود ترامپ هم اقدام وی را محکوم کردند و از آن به عنوان توطئه ی علیه صلح خاورمیانه و تشدید تنش و جنگ در منطقه یاد کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.