کد خبر : 823
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1392 - 11:30

استاندار آذربایجان شرقی: بدخواهان می خواهند من را در مقابل مردم قرار دهند

استاندار آذربایجان شرقی: بدخواهان می خواهند من را در مقابل مردم قرار دهند

اسماعیل جبارزاده در خصوص اخباری مبنی بر «ممنوعیت استفاده از آرم باشگاه تراکتورسازی در شهر به دستور استاندار جدید آذربایجان شرقی» خاطرنشان کرد: این خبر به طور کامل تکذیب می‌شود و هیچ وقت چنین مسئله ای مطرح نشده است. این مسائل توسط بدخواهان منتشر شده و ما هیچ وقت عنوان نکردیم که استفاده از واژه “تراکتور” یا “تراختور” ممنوع است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: کسانی این اخبار را منتشر می‌کنند که قصد دارند مرا در مقابل مردم قرار دهند.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ وقت در تصمیمات مدیران باشگاه دخالت نمی‌کنیم و استاندار فقط در جهت کمک و حمایت به این تیم مردمی قدم برمی‌دارد.
اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با تسنیم ، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه دستور ابقای جلالی از سوی وی صادر شده است، اظهار داشت: باشگاه مسئولان خاص خودش را دارد و هیئت مدیره این باشگاه خودشان تصمیمات لازم را می‌گیرند و نیازی نیست که ما دخالت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اینکه آیا اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده وی در جلسه هیئت مدیره باشگاه این دستور را ابلاغ کرده است یا خیر، تاکید کرد: ما هیچ وقت در تصمیمات مدیران باشگاه دخالت نمی‌کنیم و استاندار فقط در جهت کمک و حمایت به این تیم مردمی قدم برمی‌دارد و دخالت در امور باشگاه داری از امور مربوط به استانداری نیست.

وی در خصوص جو ورزشگاه یادگار امام در دیدار تراکتور و صبا گفت: نظمی یکی از مدیران با ارزش و توانمند استان است و هواداران فهیم تراکتورسازی باید به وی فرصت بدهند تا بتواند مدیریت خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد و مطمئن باشند وی شایستگی‌های زیادی دارد.

جبارزاده در خصوص اخباری مبنی بر «ممنوعیت استفاده از آرم باشگاه تراکتورسازی در شهر به دستور استاندار جدید آذربایجان شرقی» خاطرنشان کرد: این خبر به طور کامل تکذیب می‌شود و هیچ وقت چنین مسئله ای مطرح نشده است. این مسائل توسط بدخواهان منتشر شده و ما هیچ وقت عنوان نکردیم که استفاده از واژه “تراکتور” یا “تراختور” ممنوع است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: کسانی این اخبار را منتشر می‌کنند که قصد دارند مرا در مقابل مردم قرار دهند.

جبارزاده گفت: انتظار دارم رسانه‌ها مانع انتشار چنین اخباری شوند و یاری‌گر ما در این امور باشند و هر موقع هم نیاز بود انتقادهای سازنده خود را از ما دریغ نکنند.

وی یادآور شد: به تمامی عوامل خودم دستور داده‌ام که حق ندارند به دلیل انتقاد با روزنامه نگاران برخورد کنند و از رسانه‌ها می‌خواهم در کنار تمامی انتقادات خود راه حل‌های مورد نظر را نیز مطرح کنند تا به رفع تمامی کاستی‌ها بپردازیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.