کد خبر : 824
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1392 - 12:36

اعضای کمیته حل اختلاف باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شدند

اعضای کمیته حل اختلاف باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شدند

 آی نیوز – با حضور نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل، مالک و جمعی از پیشکسوتان باشگاه ماشین سازی تبریز اعضای کمیته حل اختلاف این باشگاه انتخاب شدند.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، در این جلسه که دکتر میرهادی قره سید رومیانی نیز حضور داشت اعضای کمیته حل اختلاف باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش آقایان مجید اقدم، علی پورحامد، امیرداداش ضیایی، غلام کریم پور و عبداله عبدالهی به عنوان اعضای دائم کمیته حل اختلاف تیم ماشین سازی انتخاب گردیدند.

همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور، اختلافات احتمالی بین مدیرعامل، بازیکنان، مربیان و کادر فنی باشگاه در این کمیته بررسی می گردد و رأی صادره از این کمیته لازم الاجرا خواهد بود.

در این جلسه مجید اقدم به عنوان رئیس کمیته، کریم پور نائب رئیس، امیرداداش ضیایی دبیر کمیته و علی پورحامد و عبداله عبدالهی نیز به عنوان اعضای کمیته انتخاب و معرفی گردیدند.

همچنین مقرر گردید اخبار و اطلاعات کمیته توسط آقای عبداله عبدالهی سخنگوی کمیته جهت انتشار در اخبار سایت رسمی باشگاه قرار گیرد.

لازم به توضیح است اعضای کمیته حل اختلاف باشگاه از پیشکسوتان دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰ باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب گردیده اند.

به دنبال تغییرات صورت گرفته  در مالکیت و مدیریتی در باشگاه ماشین سازی تبریز، مربیان و بازیکنان و اشخاص حقیقی و حقوقی که قراردادهایی را در سنوات گذشته با باشگاه عقد نموده اند، می توانند با حضور در باشگاه و ارائه مستندات خود به کمیته مذبور در جهت حل اختلاف خود با باشگاه اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.