کد خبر : 84
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 فروردین 1392 - 19:00

لزومی برای تشکیل جلسه و اتلاف وقت مسئولان وجود ندارد

لزومی برای تشکیل جلسه و اتلاف وقت مسئولان وجود ندارد

ه دلیل نبود ضمانت اجرایی برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی
لزومی برای تشکیل جلسه و اتلاف وقت مسئولان وجود ندارد
امام جمعه شهرستان بناب از نبود ضمانت اجرایی برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و گفت: تا زمانی که مصوبات و تصمیم‌های این جلسه قابل اجرا نباشد، لزومی برای تشکیل جلسه و اتلاف وقت مسئولان وجود ندارد.

 حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب اظهار کرد: اگر واقعاً هر مسئولی بخواهد به قوانین موجود در اداره خودش عمل کند، کافی است و مسیر جلسات شورای فرهنگی باید به سمت کاربردی و عملی بودن سوق داده شود.
وی تأکید کرد: علما و روحانیون دلسوز بناب در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و رونق مراکز مذهبی شهرستان به رسالت خودشان به خوبی عمل کرده‌اند و این بار نوبت مسئولان دولتی است که برای شهرستان قدم‌های فرهنگی بردارند.
باقری‌بنابی تصریح کرد: هرگز نباید شهرستان بناب را با شهرهای دیگر همجوار مقایسه کرده و با این بهانه‌ها در انجام وظایف فرهنگی خود کوتاهی و سستی کنیم؛ چراکه فضا و بافت فرهنگی شهرستان بناب با سایر شهرها کاملاً فرق دارد و ما در حوزه شهرستان خودمان مسئول هستیم.
وی در خصوص وضعیت نابسامان فرهنگی شهرستان بناب هشدار داد و از مسئولان دولتی و امنیتی خواست اقدام جدی و عملی در این خصوص انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.