کد خبر : 841
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1392 - 12:10

نماینده مجاس:ماشین سازی زمرد درخشانی است که غبار بی توجهی بر روی آن نشسته

نماینده مجاس:ماشین سازی زمرد درخشانی است که غبار بی توجهی بر روی آن نشسته

آی نیوز – میرهادی قره سید رومیانی گفت: تیم قدیمی و پرطرفدار ماشین سازی مانند زمرد درخشان و گرانبهایی است که غبار کم توجهی و مظلومیت آن را مکدر کرده است و با کمی توجه و رسیدگی دوباره تلالو و درخشش زیبای خود را بازخواهد یافت.

به گزارش آی نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی های صورت گرفته در مورد قدیمی ترین تیم فوتبال استان در سالیان اخیر انتقاد کرد.
 میرهادی قره سید رومیانی در جلسه ای با حضور مسئولان و تعدادی از پیشکسوتان باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: متاسفانه آنچنان که شاید و باید در شان جایگاه تاریخی ماشین سازی تبریز به این تیم توجه نشده است و بی مهری های مداوم و مدیریت غیرصحیح، این تیم را در بدترین وضعیت خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: هواداران دلسوخته این تیم بارها با مراجعه به دفتر بنده و همچنین حضور در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و اهتمام به حل مشکلات این تیم بودند که حقیر وجدانا نتوانستم در مقابل خواسته های بحق و مظلومانه آنان مقاومت کنم.
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر ادامه داد: تیم محبوب ماشین سازی تبریز با توجه به سابقه اش فرصت بسیار بزرگی برای فوتبال و ورزش استان و شهر تبریز و نیز شهرهای همجوار است که برخی مسئولان به جای استفاده از این فرصت، در سنوات گذشته به تیم ماشین سازی تبریز به عنوان یک تهدید نگاه می کردند و در صدد نابودی و انحلال آن بودند.
قره سید ادامه داد: باید با همکاری، حمایت و مساعدت دستگاههای ذیربط و عزم و اراده قوی تیم ماشین سازی به جایگاه اصلی خود بازگردد.
وی با اشاره به فعالیتهای ارزنده مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در جهت حل مشکلات تلنبار شده تیم ماشین سازی تبریز و حضور آبرومندانه تیم در ادامه مسابقات اظهار کرد: از آقایان ناصر زمانی و محبی به خاطر زحماتشان در چند مدت اخیر باید تشکر کرد اما باید اشاره کنم که ماشین سازی تبریز متعلق مردم استان و تبریز است و دو عزیز یاد شده باید در جهت محول نمودن امورات مختلف باشگاه به پیشکسوتان با تجربه تیم که در طول ۵۰ سال تاریخ باشگاه این تجربه ها را کسب نموده اند اقدام نمایند.
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم ماشین سازی تبریز تیم امروز و دیروز نیست و نیم قرن سابقه دارد و باید فعالیت های باشگاه در شان تاریخ درخشان قدیمی ترین باشگاه فوتبال شمالغرب کشور صورت گیرد.
وی افزود: انشاالله با تمهیداتی که مسئولان با درایت باشگاه صورت خواهند داد امیدوارم بزودی طرفداران و دوستداران ماشین سازی طعم خوش نتیجه تغییرات بوجود آمده را بچشند.
وی در پایان با اشاره به انتخاب امید طیری به عنوان سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: انصافا با حضور این مربی جوان و آینده دار، تیم ماشین سازی تبریز متحول شده است. آمدن ایشان شوک مثبتی به تیم وارد کرد و امیدوارم مسئولان باشگاه با حمایت قاطع از سرمربی تیم موجبات تداوم پیروزهای تیم ماشین سازی تبریز را فراهم سازند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.