کد خبر : 85
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1392 - 12:58

ثبت‌نام ۲۰۱ نفر برای شوراها در آذربایجان شرقی در اولین روز

ثبت‌نام ۲۰۱ نفر برای شوراها در آذربایجان شرقی در اولین روز

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:ثبت‌نام برای شوراها به روزهای پایانی موکول نشود/ ثبت‌نام ۲۰۱ نفر برای شوراها
آی نیوز: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: از ثبت‌نام‌کنندگان برای شوراهای شهر و روستا درخواست می‌کنیم که ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام برای شوراها به روزهای پایانی موکول نشود/ ثبت‌نام ۲۰۱ نفر برای شوراها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان انجام می‌گیرد، افزود: ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت و به داوطلبان توصیه می‌شود برای جلوگیری از ازدحام و بروز مشکلات احتمالی ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی، از ثبت‌نام ۲۰۱ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در نخستین روز از مهلت ثبت‌نام در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶۲ نفر برای شوراهای روستایی و ۳۹ نفر برای شوراهای شهر ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به مراحل برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: پس از مرحله ثبت‌نام، مدارک داوطلبان برای تایید مشخصات آنها به مراجع قانونی ارسال و این امر در مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.
نصرتی ادامه داد: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی پس از استعلام از مراجع قانونی آغاز شده و تا ۲۸ اردیبهشت نتایج این بررسی به داوطلبان اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، از پیش‌بینی ۳ هزار و ۲۹۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۳ هزار و ۴۶۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.