کد خبر : 853
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 8:21

حمایت مدیرکل جدید تعاون،کار و امور اجتماعی از بانک تعاون

حمایت مدیرکل جدید تعاون،کار و امور اجتماعی از بانک تعاون

آی نیوز – مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی حمایت از بانک توسعه تعاون را در اولویت فعالیت های خود خواند.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، “میر احد حسینی” امروز در دیدار با رئیس و تعدادی از کارکنان اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون می تواند نقش آفرینی بیشتری در این بخش داشته باشد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف متعالی بخش تعاون باید به بانک توسعه تعاون توجه ویژه ای شود، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زمینه ساز همکاری ها و تعاملات سازنده باشیم.
این گزارش حاکی است، یونس کلانتری رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری های دو سویه اظهار داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فرصت بسیار عظیمی را پیش روی این بانک قرار داده است تا با تعامل و همکاری مدیریت ارشد آن زمینه های همکاری های دو جانبه تقویت شود.
وی با اشاره به رویکرد حمایتی بانک توسعه تعاون از واحدهای تولیدی و کارآفرینی به ویژه در بخش تعاون تاکید کرد: بی شک حمایت از این بانک امکان افزایش حمایت از بخش های تولیدی و کارآفرینان را بیش از پیش فراهم می آورد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان تاکید کرد: حجم تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی از ابتدای امسال به ۵۸۵ میلیارد ریال رسیده است.
وی ادامه داد: این میزان تسهیلات با اولویت شرکت های تعاونی و در بخش های مختلف از جمله، کشاورزی، صنعتی و خدمات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون تلاش دارد تا سهم خود را از سپرده های مردمی در شبکه بانکی کشور افزایش دهد.
وی ادامه داد: اگر بر این باور هستیم که تا پایان برنامه پنجم توسعه باید به سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور دست پیدا کنیم بدون تردید باید زمینه های نقش آفرینی بیشتر بانک توسعه تعاون نیز فراهم آید.
کلانتری با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: اگر تنها مجموعه های اقماری این وزارت مبادلات مالی خود را با بانک توسعه تعاون انجام دهند بی شک سهم این بانک در شبکه بانکی کشور نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
این گزارش می افزاید، “میر احد حسینی” هفته گذشته با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی منصوب شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.