کد خبر : 8542
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 - 8:15

جایگزین های شکر را بشناسید و از این سم سفید زودتر خلاص شوید!

جایگزین های شکر را بشناسید و از این سم سفید زودتر خلاص شوید!

مواد غذایی بسیاری هستند که مضرات شکر را ندارند و می توانند جایگزین های شکر محسوب شوند. این بار نت نوشت به شما کمک می کند چند ماده غذایی را که می توانید جایگزین شکر کنید به…

مواد غذایی بسیاری هستند که مضرات شکر را ندارند و می توانند جایگزین های شکر محسوب شوند. این بار نت نوشت به شما کمک می کند چند ماده غذایی را که می توانید جایگزین شکر کنید به خوبی بشناسید تا کمتر شکر سفید مصرف کنید.

همه از مضرات شکر برای سلامتی آگاه هستیم و خوب می دانیم که شکر تا چه اندازه می تواند برای ابتلا به بیماری های مختلف بدن را مستعد سازد بنابراین لازم است تا جایگزین های شکر را بشناسیم. اما مزه آن را با کمتر ماده غذایی می توانیم عوض کنیم. با این حال مواد غذایی بسیاری هستند که مضرات شکر را ندارند و می توانند جایگزین های شکر محسوب شوند.

بسیاری از دستور العمل های خوراکی ها از شکر استفاده می کنند، شما می توانید شکر قهوه ای را در این دستور العمل ها به کار گیرید تا مضرات شکر سلامتی شما را تحت تاثیر قرار ندهد. علاوه بر شکر قهوه ای مواد دیگری مانند ملاس،قند افرا، عسل و شکر نارگیل را نیز می توان به عنوان  جایگزین های شکر استفاده کرد. شکر قهوه ای از بهترین جایگزین های شکر قند سفید نیز گزینه ای است که می تواند در صورت نبود شکر قهوه ای استفاده کرد در بیشتر موارد شکر قهوه ای گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین های شکر سفید است. این شکر عطر و طعم مناسبی داشته و در بیشتر دسرها و غذاها می تواند به جای شکر سفید استفاده شود.

قند سفید نیز گزینه ای است که می تواند در صورت نبود شکر قهوه ای استفاده کرد. قند Muscovado این نوع قند که نوع نامرغوب شکر سفید است دارای غلظت بالاتری نسبت به قند معمولی است. کریستال های این قند به جای این که از طریق سانتریفیوژ خشک شوند به صورت طبیعی در نور خورشید خشک می شوند ولی باز هم گزینه مناسبی به عنوان جایگزین شکر می باشد. ملاس نوعی شکر قهوه ای است. زمانی که شکر قهوه ای در دسترس نیست می توان از این شیرین کننده کم ضرر استفاده کرد. شکر قهوه ای ۴/۶ درصد از ملاس تشکیل شده است. اگر در دستور غذایی خود از ملاس استفاده می کنید می بایست کمی بیشتر از میزان شکر و شکر قهوه ای از آن مصرف کنید.

عسل نیز یک گزینه بسیار عالی برای لیست جایگزین های شکر است. این ماده خوراکی که سرشار از مواد مغذی و ویتامین است علاوه بر این که جایگزین بسیار خوبی است، برای سلامتی نیز بسیار مفید خواهد بود. 

شکر نارگیل در رده شکر قهوه ای قرار می گیرد. این شکر کمیاب است ولی مضرات بسیار بسیار کمتری نسبت به شکر دارد. نت نوشت

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.