کد خبر : 856
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 10:47

استاندار : اگر روحیه بسیجی حاکم باشد شاهد اختلاف نخواهیم بود

استاندار : اگر روحیه بسیجی حاکم باشد شاهد اختلاف نخواهیم بود

آی نیوز– استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، ضمن بیان دیدگاه‌های خود را درباره مسایل مختلف استان، داشتن روحیه بسیجی و جهادی و تاسی از فرهنگ مدیریتی دفاع مقدس را راه حل مشکلات عنوان کرد.

 

دکتر اسماعیل جبارزاده در این دیدار صمیمی اظهار داشت: دغدغه و هدف مشترک همه ما باید حفظ ارزش‌ها و اعتلای نظام جمهوری اسلامی باشد که در این صورت سلایق سیاسی مبنای اختلاف نخواهد بود.

وی با بیان این که اگر روحیه بسیجی بر فضای کشور حاکم باشد شاهد اختلاف نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی یعنی این که همه به یک هدف فکر کنیم و اگر امروز همه جناح‌ها و طرز تفکرهای کشور به یک هدف که پیروزی نهایی انقلاب اسلامی است فکر کنند سلایق سیاسی تعیین‌کننده نخواهند بود.

جبارزاده افزود: اگر امروز اعلام می‌کنیم که می‌خواهیم استان را با روحیه بسیجی اداره کنیم باید تشکیلات بسیج با تمام توان در صحنه باشد و در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کند.

وی با بیان این که فصل مشترک همه ما بسیجی بودن و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: من برای حل مشکلات و عمل به خواسته‌های مردم و دلسوزان انقلاب، دانشگاه را اتاق فکر و بسیج دانشجویی را بازوی خود می‌دانم و انتظار همکاری و حمایت دارم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که بسیج باید حافظ کلیت نظام باشد نه یک جریان سیاسی، افزود: ما پیرو انقلاب و نظامی هستیم که در راس آن ولی فقیه حضور دارد و باید فارغ از تفسیرهای شخصی، گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم؛ چرا که امروز کسی لایق‌تر و شایسته‌تر از ایشان برای رهبری نظام وجود ندارد.

وی علت قبول مسوولیت استانداری از طرف خود را دو عامل مهم ذکر کرد و گفت: عامل اول شخصیت دکتر روحانی به عنوان یکی از انقلابیون واقعی و از افراد صاحب فکر و معتدل بود که فکر می‌کردم باید به ایشان در تحقق اهداف دولت کمک کرد.

جبارزاده اضافه کرد: عامل دوم آمدن من به استان این بود که همواره احساس می‌کردم نسبت به آذربایجان دینی داریم که باید ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما از دفاع مقدس و شهید آقا مهدی باکری یاد گرفتیم که برای کمک به انقلاب و نظام هیچ شرطی نگذاریم، لذا امروز با تمام توان در خدمت مردم و استان خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که از بسیج دانشجویی انتظار دارم که همیشه آماده و پای کار باشد و نقش تاثیرگذار خود را حفظ کند، افزود: ماموریت اول بسیج، رصد کردن عملکرد مسوولان استان و مطالبه وظایف اصلی آنهاست.

وی تاکید کرد: ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم و هر کسی که خود را در خدمت مردم استان و اعتلای جایگاه استان بداند همکاری خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل مختلف بیان کردند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.