کد خبر : 8700
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 5:12

کیانی: هواداران از شعار عیبی یوخ خسته شدند

کیانی: هواداران از شعار عیبی یوخ خسته شدند

مهدی کیانی جزو با سابقه ترین بازیکنان تراکتورسازی است که طی چند سال گذشته بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم بر دست می بند. کیانی در مورد فصل سختی که تیمش پشت سر گذاشت صحبت های زیر را انجام…

مهدی کیانی جزو با سابقه‌ترین بازیکنان تراکتورسازی است که طی چند سال گذشته بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم بر دست می‌بند.

در مورد فصل سختی که تیمش پشت سر گذاشت صحبت‌های زیر را انجام داد.

*نبود بازیکنان با تجربه زیاد کار را سخت کرد

کیانی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: سال سختی بود. محرومیت از نقل و انتقلات و سایر مشکلات سال سختی برایمان رقم زد. بازیکنان جوان خوبی داریم اما نبود بازیکنان با تجربه کار را سخت کرد. در کنار بازیکنان جوان باید نفرات با تجربه زیادی هم حضور داشته باشند. خیلی کار سخت بود. خدا را شکر با تمام این مشکلات فصل را به اتمام رساندیم و ان‌شاءالله برای سال آینده برنامه‌ریزی خوبی شود.

* مشکل تراکتورسازی عدم برنامه‌ریزی دقیق است

وی در مورد اینکه مشکل اصلی تراکتورسازی در سال‌های اخیر چه بوده است، اظهار داشت:‌ مشکل تراکتورسازی برنامه‌ریزی دقیق است. وقتی برنامه ریزی دقیق نباشد این مشکلات هست. سپاهان الان مشکلات ما را دارد. سال‌های قبل پرسپولیس و استقلال این مشکلات را داشتند. اگر برنامه ریزی نباشد مشکلی حل نمی‌شود. باید امکانات خوبی برای باشگاه در نظر بگیرند و پرداختی‌ها به موقع باشد. تراکتورسازی این همه هوادار دارد. نباید فقط حرف بزنیم. زمین تمرین خوب و سالن وزنه مناسب نداریم. برای تیمی  مثل تراکتورسازی این شرایط خیلی بد است. تمام این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا این مشکلات به وجود بیاید.

* هواداران از شعار عیبی یوخ خسته شدند

کیانی در مورد مطرح شدن بحث خصوصی سازی و نام زنوزی، گفت: صد در صد این مسئله به سود باشگاه است. زنوزی آدم بزرگی است و می‌تواند به تیم کمک کند. بحث زنوزی و شخص خاصی نیست. هر کسی که می‌تواند باید تیم را نجات دهد. مردم ۱۰ سال است که شعار عیبی یوخ را می‌دهند. شرایط دیگر سخت شده است. مردم حق دارند و و دیگر از این شعار خسته شدند. وقتی برنامه‌ریزی دقیق نباشد این مشکلات هست. دائم در این سال‌ها می‌گفتم برنامه ریزی دقیقی داشته باشید اما می‌گفتند کیانی تیم را بهم می‌زند. فکر این روزها را می‌کردم که این حرف‌ها را می‌زدم تا این وضعیت به وجود نیاید. باید به هواداران احترام گذاشت. آنها دوست دارند تیم خصوصی شود. هر کسی می‌آید باید یک برنامه‌ریزی دقیق کنند تا این مشکلات به اتمام برسد.

* وقتی برنامه ‌ریزی نباشد همه چیز بهم می‌خورد

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امسال اختلافات مدیریت و سرمربی به تیم ضربه زد، اظهار داشت: خیلی در جریان این مسائل نیستم. این به حرف قبلی ما باز می‌گردد. وقتی برنامه ریزی دقیق نباشد. همه چیز بهم می‌خورد و هر کسی راه خودش را می‌رود. ما نمی‌توانیم در این مسائل دخالت کنیم اما اگر با مربی قرارداد می‌بندند باید همه جوره امکانات را در اختیارش بگذارند.

* بعد از ۴-۵ ماه ۱۰ درصد دریافتی داشتیم

وی در مورد مشکلات مالی و اینکه در چند مقطع این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان و اعتصاب تیم شد، گفت: مشکلات مالی وجود داشت. ما از این ناراحت بودیم که تیم بزرگ تراکتورسازی نباید تنها باشد. مثلا نباید مدیریت یک طرف برود و بازیکنان یک طرف دیگر بروند. حرف ما این بود که همه پشت هم باشیم. از این مسئله ناراحت بودیم و می‌گفتیم همه کنار هم باشیم و شان و شخصیت بازیکن و هواداران حفظ شود. ۴-۵ ماه هم پول نگرفتیم و بعد از این مدت ۱۰ درصد دریافتی داشتیم. همه این مسائل دست به دست هم می‌دهد تمرکز بازیکن از بین برود. دیدید توپ‌ها چطور از دست می‌رفت. باید از اول فصل برنامه ریزی کرد که تیم تا پایان مشکلی نداشته باشد.

*‌ آجورلو دائم در تهران بود

کیانی در مورد اینکه آیا مدیریت با بازیکنان فاصله داشت، خاطرنشان کرد: مصطفی آجورلو زحمت زیادی کشید و دو سال می‌آمد و می‌رفت و بحث بدهی‌ها هم بود اما آجورلو دائم در تهران بود. در تبریز یک نفر نبود که تیم را خوب مدیریت کند و بالا سر تیم باشد.

* آجورلو که خودش نبود باید فردی را در تبریزبرای انجام امور مشخص می‌کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش این است که تراکتورسازی مدیر پروازی نمی‌خواهند، تصریح کرد: به آجورلو هم گفتم وقتی تهران است فردی را در تبریز بگذارد که بتواند مسائل را مدیریت کند. از این مسائل ناراحت هستم و باید حرف حق را بزنیم باید فردی را در تبریز می‌گذاشتند تا مشکلات را حل کند. تیم پر هواداری مثل تراکتورسازی وقتی به مشکل می‌خورد دیگر حل این مشکلات سخت است.

*ماندن و نماندن ساغلام در حیطه کاری من نیست

ماندن و نماندن ساغلام در حیطه کاری من نیست که چیزی بگویم. او مربی خوب و با دانشی است اما امیدوارم هر کسی مسئولیت تیم را بر عهده می‌گیرد برنامه ریزی خوبی داشته باشد. بهترین تیم‌ها اگر بزرگترین مربیان را بیاورند و برنامه‌ریزی نداشته باشند به مشکل می‌خورند. ان‌شاءالله ابتدا برنامه ریزی کنند و زیرساخت‌ها درست شود بعد مربی و بازیکن خوب بیاورند.

* قراردادم به اتمام رسیده است

وی در مورد اینکه آیا قراردادش به اتمام رسیده است، تصریح کرد:  قرارداد من تمام شده است. منتظر هستیم تا شرایط باشگاه مشخص شود. عباس الیاسی هم که اخیرا آمده تلاش زیادی می‌کند. باید منتظر اتفاقات آینده باشیم و ببینیم چه می‌شود.  باید ببینیم مربی بعدی ما را می‌خواهد یا نه.

* امیدوارم هوادران ما را ببخشند

کیانی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم اگر بگویم شرمنده هستیم مشکلی حل نمی‌شود. انشاءالله سر فرصت می‌گوییم از چه مشکلاتی رنج بردیم. امیدوارم هواداران هم ما را ببخشند./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.