کد خبر : 8806
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 17:52

مربی آذربایجان شرقی به تیم ملی تکواندو دعوت شد

مربی آذربایجان شرقی به تیم ملی تکواندو دعوت شد

حسن فلاحی راد مربی موفق رشته تکواندو در شهرستان میانه به منظور آماده سازی هرچه بهتر هوگوپوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، به کادر فنی تیم ملی دعوت شد….

 image

حسن فلاحی راد مربی موفق رشته تکواندو در شهرستان میانه به منظور آماده سازی هرچه بهتر هوگوپوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، به کادر فنی تیم ملی دعوت شد.

این مربی موفق با نظر فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان و موافقت رییس سازمان تیم های ملی تکواندو دعوت شده است. تکواندوکاران دعوت شده به تیم ملی ایران به ترتیب آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن ۸۷+ کیلوگرم هستند.همچنین ابراهیم صفری در وزن ۵۴- کیلوگرم، حمیدرضا هادیان در وزن ۵۸- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم، محمدسالار وحیدی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهدی جلالی در وزن ۷۴- کیلوگرم، احمد محمدی در وزن ۸۷- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از ۵ خردادماه به مدت سه روز و به میزبانی ‘هوشیمینه’ ویتنام برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.