کد خبر : 8875
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 4:51

تعیین سقف پرداخت برای دفترچه‌های بیمه طرحی نامبارک است

تعیین سقف پرداخت برای دفترچه‌های بیمه طرحی نامبارک است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تعیین سقف پرداخت برای دفترچه‌های بیمه و بیمارستان‌ها یک طرح نامبارک برای بیمارستان‌ها بوده که در قالب طرح تحول سلامت اجرا می‌شود.

نادر قاضی‌پور در ارتباط با تعیین سقف پرداخت برای دفترچه‌های بیمه و بیمارستان‌ها در قالب طرح تحول سلامت، اظهار کرد: این تعیین سقف یک طرح نامبارک برای سلامت کشور است که به ضرر بسیاری از بیماران خواهد بود.

وی در ادامه با بیان مثالی علت مخالفت خود با تعیین سقف را اینگونه شرح داد: به طور مثال در این اقدام برای بیمارستان امام رضا‌ (ع) ارومیه گفته می‌شود که به میزان ۳۰ میلیارد تومان می‌تواند بیمار پذیرش کند در حالی که این میزان پول تنها هزینه ۱۰ روز این بیمارستان است و ۲۰ روز دیگر این بیمارستان از پذیرش بیمار امتناع ورزیده و بیماران جایی را برای درمان پیدا نخواهند کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین طرح تعیین سقف پرداخت برای دفترچه‌های بیمه و بیمارستان‌ها، برای بیمارستان‌ امام خمینی(ره) بودجه در نظر گرفته شده برای پذیرش بیمار تنها کفاف ۱۵ روز هزینه‌های این بیمارستان‌ را می‌دهد و در ۱۵ روز بعد بیمارستان برای تامین هزینه‌های خود مجبور است بیماران را پذیرش نکرده و در عمل اورژانس و بیمارستان تعطیل شوند./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.