کد خبر : 888
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 8:54

سال ۹۳، سال تحول خدمات شهری تبریز است

سال ۹۳، سال تحول خدمات شهری تبریز است

 

 

 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی تبریز:
سال ۹۳، سال تحول خدمات شهری تبریز است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز از برنامه ریزی جدی شورای شهر برای ارتقای خدمات شهر تبریز خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز مهندس سعید محدث با اشاره به انتظارات شهروندان از مجموعه شورا و شهرداری گفت: ما به عنوان اعضای شورا می پذیریم که بعضاً در ارائه خدمات شهری با روش های سنتی عمل می کنیم و طبیعتاً تداوم این روش نمی تواند موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد. از همین رو در تلاش هستیم به روزسازی و مدرن کردن خدمات شهری تبریز در قالب بودجه سال آینده را مورد توجه ویژه قرار دهیم. مطمئنم با تدابیر شورا و شهرداری تبریز شاهد یک تحول همه جانبه در خدمات شهری طی سال آینده خواهیم بود .
وی در بخشی از سخنان خود به آسفال معابر شهری اشاره کرد و افزود: به واقع نمی توان از وضعیت خوب آسفالت معابر تبریز در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور سخنی به میان آورد. با این حال باید منصف باشیم و بپذیریم که بخش بزرگی از مشکلات آسفالت معابر به خاطر شرایط خاص جوی و اقلیمی تبریز است. ملاحظه می کنید که بعد از بارش برف معابر شهری مورد نمک پاشی قرار می گیرند و این مساله عمر آسفالت را به شدت پایین می آورد. ما گاهی اوقات در کلانشهر تبریز شاهد برودت هوا به میزان منهای ۱۵ درجه سانتی گراد هم هستیم و لذا بخشی از نابسامانی وضع موجود آسفالت معابر معلول این ویژگی تبریز است. برای بهبود وضع موجود، توجه به آسفالت معابر کلانشهر تبریز در قالب بودجه ۹۳ شهرداری هم در دستور کار شوراست .
وی همچنین پیرامون مسائل فضای سبز شهر تبریز اظهار داشت: اعتبار مربوط به ایجاد و توسعه فضای سبز شهری در بودجه سال آینده شهرداری تبریز حداقل ۲.۵ تا ۳ برابر خواهد شد. ما هم معتقدیم که باید فضای سبز در تبریز توسعه یابد و ایجاد کمربند سبز در حاشیه اتوبان های این کلانشهر می تواند یک اولویت باشد. البته اقداماتی در این رابطه شروع شده ولی در فصل زمستان امکان توسعه فضای سبز نیست. همچنین درصدد هستیم ۱۰ پارک یک هکتاری در هر یک از مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز ایجاد کنیم و تحقق این مهم نیز در کنار ایجاد کمربندهای سبز می تواند به بهبود وضعیت فضای سبز تبریز کمک کند

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.