کد خبر : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 8:22

بهره‌مندی از برکات بارش برف، با همکاری شهروندان

بهره‌مندی از برکات بارش برف، با همکاری شهروندان

شهردار تبریز با اشاره به بسیج خدمات شهری از آغازین دقایق بارش برف، گفت: با مشارکت و همراهی شهروندان، خدمات زمستانی شهرداری تبریز، بدون تاثیر سوء در مسیرها، معابر و فضای سبز شهر، پیگیری خواهدشد.

مهندس ایرج شهین‌باهر، در بازدید از عملیات خدمات شهری سطح شهر، افزود: خوشبختانه از نیمه‌شب گذشته شاهد بارش نعمت الهی در شهرمان بوده‌ایم و امیدواریم مجموعه تمهیدات شهرداری با همکاری شهروندان، موجب شود از برکات بارش برف بهره‌مند شویم.

وی با بیان این که برف‌روبی و یخ‌زدایی دو عملیات عمده شهرداری در خدمات زمستانی است، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات صورت‌گرفته، مقرر شده به منظور کاهش آثار مخرب نمک در معابر و فضای‌سبز شهر، عمدتاً از محلول‌پاشی‌ به همراه نمک‌پاشی جزئی، استفاده شود.

شهردار تبریز  در عین حال تاکید کرد: تیم‌های خدمات شهری شهرداری تبریز با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی، از آغازین دقایق بارش، با بسیج حداکثری نیروها و با بهره‌گیری از تمام امکانات تجهیزاتی، در سطح شهر حضور یافته‌اند، با این حال، همکاری شهروندان ضروری است.

شهین‌باهر تصریح کرد: استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، نصب زنجیرچرخ و لاستیک یخ‌شکن و همکاری در خدمات برف‌روبی به ویژه در سطح محلات، در تسریع خدمات زمستانی، نقش موثر خواهد داشت.   

وی همچنین از تلاش نیروهای خدمات شهری قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.