کد خبر : 907
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 10:21

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی: مردم آذربایجان شرقی میهمان سینماهای استان می‌شوند

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی: مردم آذربایجان شرقی میهمان سینماهای استان می‌شوند

 

 

 

   آی نیوز –  معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، مردم آذربایجان‌شرقی به صورت رایگان از فیلم‌های در حال اکران سینما‌ها دیدن می‌کنند.

 اکبر آرمند افزود: این برنامه از سری برنامه‌های جشن «سینما سلام» است که از سوی سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود و طی آن در دهم بهمن ماه جاری و به مناسبت دهه فجر حضور برای اقشار مختلف مردم در سینما‌ها به صورت رایگان خواهد بود.
وی افزود: «سینما سلام» درواقع اقدامی مناسب برای آشتی مردم با سینما است و براساس این طرح مردم به دعوت سازمان سینمایی می‌ه‌مان سینماهای کشور می‌شوند.
آرمند گفت: این حرکت فرهنگی موجب ایجاد انگیزه در مخاطبان شده و زمینه تماشای فیلم برای همه‌ مردم فراهم می‌شود.
وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم جامعه به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از عموم مردم و همچنین هنرمندان دعوت کرد تا با حضور پر رونق خود از جشن سینمای ایران استقبال کنند.
شایان ذکر است که در حال حاضر، فیلم سینمایی «اکباتان» به کارگردانی «مهرشاد کارخانی»، «خسته نباشید» به کارگردانی «افشین هاشمی» و «محسن قرائی»، «گناهکاران» به کارگردانی «فرامرز قریبیان»، «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی «سیامک شایقی»، «بشارت به شهروندان هزاره سوم» به کارگردانی «محمدهادی کریمی»، «نازنین» به کارگردانی «مهدی گلستانی»، «بوی گندم» به کارگردانی «محمدرضا خاکی» و «عملیات مهدکودک» به کارگردانی «فرامرز اژدری» در سینماهای استان در حال اکران است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.