کد خبر : 908
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 10:26

نماینده مردم بناب در مجلس هشدار داد وجود ۶ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور

نماینده مردم بناب در مجلس هشدار داد وجود ۶ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور

آی نیوز – نماینده مردم بناب در مجلس نسبت به وجود ۶ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور هشدار داد.

 حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی عصر امروز در حاشیه نشست اساتید دانشگاه پیام نور مرکز بناب و در پاسخ به سئوالات اساتید حاضر در این جلسه در خصوص اقدامات انجام یافته در خصوص مسائل فرهنگی، اظهار داشت: تأسیس نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب، برگزاری جلسات معارف برای مدیران شهرستان و تأمین نیازهای نرم‌افزاری مساجد از جمله اقدامات فرهنگی در سطح شهرستان بناب است.

وی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی در کشور، خاطر نشان کرد: کشور در اکثریت بخش‌ها از عدم برنامه‌ریزی صحیح رنج می‌برد و باید در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم بناب در مجلس از توجه جدی مجلس به موضوع بیمه بیکاری در بودجه سال آینده خبر داد و تصریح کرد: با شرایطی که حاکم است، در چند سال آینده شاهد حضور نزدیک به ۶ میلیون بیکار تحصیلکرده در کشور خواهیم بود که دولت و مجلس باید تلاش کنند تا کشور را از این بحران جدی خارج کنند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: بنده همیشه از شایسته‌سالاری دفاع کرده‌ام و امروز یکی از مشکلات جدی کشور بحث شایسته‌سالاری است و بنده تا حد توان چه در شهرستان و چه در استان تلاش کرده‌ام این بحث را عملیاتی کنم.

باقری‌بنایی تأکید کرد: آنهایی که بحث بومی و غیربومی را مطرح می‌کنند، نباید انتظار داشته باشند که همشهریان آنها در شهر دیگر و یا مرکز استان صاحب مسئولیت شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان خطاب به اساتید، اذعان داشت: شما از استوانه‌های فرهنگ‌سازی هستید، بنابراین آنهایی که صلاحیت دارند، باید روی کار بیایند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.