کد خبر : 913
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1392 - 11:32

امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز- بازرگان در ۲۰ روز آینده

امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز- بازرگان در ۲۰ روز آینده

آی نیوز – استاندار آذربایجان‌شرقی از امضای تفاهمنامه نهایی احداث آزادراه تبریز – بازرگان در ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزادراه تبریز- بازرگان با شرکت چینی سیتیک، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور اثبات جدیت دولت جمهوری اسلامی برای اجرای این پروژه مهم ملی به امضا رسید.

وی با اشاره به اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای همکاری در ساخت این پروژه، خاطرنشان کرد: قطعا نحوه تنظیم قرارداد نهایی و مسایل مالی آن توسط وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی مشخص خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در ساخت آزادراه تبریز- بازرگان جدی هستیم، افزود: امیدواریم با همکاری استان آذربایجان غربی و تامین منابع مالی طرح توسط شرکت سیتیک بتوانیم با کمک پیمانکاران داخلی این پروژه مهم را هرچه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: تمام توان و تلاش استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان صرف فراهم کردن زمینه‌های اجرای این پروژه و پشتیبانی از مجریان و پیمانکاران آن خواهد شد.

جبارزاده همچنین از امضای تفاهم‌نامه نهایی احداث آزادراه تبریز – بازرگان در ۲۰ روز آینده خبر داد.

استاندار آذربایجان غربی هم با اشاره به تاثیرات مثبت ساخت آزادراه تبریز- بازرگان در توسعه حمل و نقل، خاطرنشان کرد: با تمام توان از احداث این پروژه حمایت خواهیم کرد.

قربانعلی سعادت افزود: استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این پروژه در کنار یکدیگر هستند تا منطقه آذربایجان بتواند نقش خود را در روند توسعه کشور ایفا کند.

وی گفت: استانداری آذربایجان غربی در رفع مشکلات این طرح از قبیل تملک، در کنار شرکت مجری خواهد بود و هماهنگی‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی را انجام خواهد داد.

بر اساس تفاهم‌نامه اولیه‌ای که به امضای استانداران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و نماینده شرکت سیتیک به امضا رسید، ساخت پروژه آزادراه تبریز- بازرگان بر اساس EPCF (مهندسی خرید، احداث و سرمایه‌گذاری) به این شرکت چینی سپرده شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.