کد خبر : 916
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 بهمن 1392 - 19:30

همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری در تبریز برگزار می شود

همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری در تبریز برگزار می شود

آی نیوز – دبیر اجرایی همایش ملی معماری ، عمران و توسعه نوین شهری از برگزاری این همایش ملی به همت کانون ملی معماری ایران و به میزبانی انجمن صنفی مهندسان معمار استان آذربایجان شرقی ، در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی همایش ملی معماری، عمران و توسعه نوین شهری “مهندس جعفر صراف زاده تبریز” اظهار داشت: این همایش در دو محور اصلی مهندسی معماری و شهرسازی و مهندسی عمران برگزار خواهد گردید.
وی افزود: از محورهای مربوط به بخش مهندسی معماری و شهرسازی می توان به سرفصل هایی نظیر مفهوم شناسی معماری و شهرسازی، اندیشه ها و زیبایی شناسی در معماری و شهرسازی، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری، شهرسازی و توسعه نوین شهری، مرمت بافت ها وآثار تاریخی، معماری و شهرسازی اسلامی، فرهنگ، هنر و معماری، معماری وتوسعه پایدار، معماری داخلی، بوم شناسی اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به محور دوم همایش یعنی محورهای مرتبط با مهندسی عمران اظهار داشت: محور دوم همایش به موضوعاتی نظیر مهندسی سازه، مهندسی زلزله،  مهندسی ژئوتکنیک، مدیریت ساخت و اجرا، آموزش و توسعه مهندسی عمران، مهندسی راه، حمل و نقل وترافیک، نقشه برداری، ژئودزی و ژئوماتیک، فن آوری های نو در مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست و توسعه پایدار، ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، مهندسی منابع آب، سازه های هیدرولیکی و دریایی خواهد پرداخت.
صراف زاده تبریز بااعلام اینکه همایش فوق در اردیبهشت سال ۹۳ برگزار خواهد شد اظهار داشت: سازمانها و مراکز دانشگاهی و علمی مختلفی در برگزاری این همایش مشارکت دارند که حضور این نهادهای علمی و تخصصی باعث افزایش سطح علمی همایش خواهد بود.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش اعضای شورای اسلامی و شهردار کلانشهر تبریز اظهار داشت: دکتر صادق نجفی و اعضای شورای شهر تبریز حمایت خوبی از این همایش داشته اند و حضور چند نفر از اعضای شورا شهردار کلانشهر تبریز به عنوان مشاوران عالی همایش نشانگر توجه مدیران تبریز به اهمیت موضوع است.
دبیر اجرایی همایش ملی معماری، عمران و توسعه شهری در مورد مهلت ارسال آثار به این همایش گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این همایش پایان اسفند ماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش  و یا شرکت و ارائه مقاله به سایت www.nsia.ir  مراجعه نمایند.
 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.