کد خبر : 924
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1392 - 10:00

یک‌هزار و نودمین روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز بهره‌مند شد

یک‌هزار و نودمین روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز بهره‌مند شد

مدیرعامل شرگت گاز آذربایجان شرقی:
یک‌هزار و نودمین روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز بهره‌مند شد
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از بهره‌مندی یک‌هزار و نودمین روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

 

ولی‌الله دینی در آیین افتتاح گازرسانی به روستای «آللو» از اتصال گاز ۷۷ درصدی جمعیت روستاهای استان آذربایجان شرقی به شبکه گاز سراسری خبر داد و اظهار کرد: این رقم با ۲۴۷ روستای در دست اجرا در اقصی نقاط استان میزان بهره‌مندی از گاز لوله‌کشی شده است که به ۸۴ درصد افزایش می‌یابد.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان میزان برخورداری روستاهای شهرستان اهر را بیش از ۷۲ درصد اعلام کرد و افزود: این رقم تا پایان سال‌جاری به بیش از ۷۷ درصد افزایش می‌یابد که با تلاش‌های انجام شده اداره گاز اهر و مجموعه شرکت گاز این رقم با میانگین استانی برابری خواهد کرد.

وی افزود: عملیات گازرسانی به روستای افیل که یکی از روستاهای پرجمعیت و حاشیه‌ای جنگل‌های طبیعی منطقه است آغاز شده و تا پایان سال‌جاری این روستاها نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول، توسعه خدمات گازرسانی به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان را یکی از اولویت‌های مهم شرکت گاز استان برشمرد و افزود: در شهرستان اهر هم اکنون گازرسانی به ۳۰ روستا در حال اجرا است که با اتمام این پروژه، در نیمه اول سال ۹۳ میزان برخورداری از نعمت گاز به رقمی معادل ۸۸ درصد افزایش می یابد که متوسط استانی نیز بیشتر خواهد بود.

وی به گازرسانی به اماکن مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون با تمام امکانات زیرساخت‌های اماکن مسکن مهر را آماده کرده‌ایم و هیچ محدودیتی در صدور انشعاب گاز نداریم و با اتمام هر پروژه مسکن مهر شرکت گاز آماده است در کمترین زمان ممکن نسبت به وصل انشعاب گاز اقدام کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.