کد خبر : 9288
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 14:04

یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر آذربایجان در تبریز برگزار می‌شود

یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر آذربایجان در تبریز برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر استان در تبریز خبر داد….

 

اکبر فتحی در جلسه هماهنگی یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی‌سنگر آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با برگزاری این یادواره به‌نوعی به حماسه‌آفرینی رزمندگان عرصه جهاد سازندگی ارج می‌نهیم، اظهار کرد: همواره باید تلاش کرد تا با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش و همت مضاعف، دولت را به دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی همراهی کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی‌سنگر آذربایجان شرقی تیپ مهندسی و پشتیبانی جهاد سازندگی استان روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در مسجد طوبی کلان‌شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: ما امروز هر آنچه که به دست آورده‌ایم به برکت خون پاک شهدا بوده به همین خاطر باید تمامی امکانات را برای برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی‌سنگر آذربایجان شرقی بسیج کنیم و با یادآوری این‌که شهدا افتخار جامعه اسلامی مظهر عزت و عظمت کشور هستند برای ادامه راه شهدا و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تلاشی مضاعف نماییم.

فتحی با تأکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و سند تدبیر و توسعه بخش کشاورزی منوط به همت جمعی برای تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” است، گفت: همان‌گونه که جهادگران در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات که به‌نوعی در برابر بعثی‌ها دست‌خالی بودند جانانه از کشور دفاع کردند و اکنون وظیفه ماست که در عرصه جبهه اقتصادی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و مقاوم‌سازی اقتصاد از درون برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، برگزاری یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر را گامی هرچند کوچک در راستای آشنایی نسل جوان جامعه با شهدای جهاد سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: حضور پررنگ گردان‌های جهاد سازندگی آذربایجان شرقی نقطه عطفی در امیدآفرینی رزمندگان اسلام بود.

وی بابیان اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا می‌تواند در حفظ روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در جامعه مؤثر باشد یادآور شد: با توجه به این‌که پاسداشت یاد و خاطره شهدا از جمله مهم‌ترین وظایف ملت انقلابی و دستگاه‌های اجرایی بوده به همین منظور یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی‌سنگر در آذربایجان شرقی باشکوه و عظمت خاصی برگزار می‌کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.