کد خبر : 9539
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 4:31

حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از شرکت های بومی

حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از شرکت های بومی

جلسه واکاوی و بررسی طرح های فناورانه مرتبط با مدیریت و خدمات شهری در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی برگزار شد.

 

جلسه واکاوی و بررسی طرح های فناورانه مرتبط با مدیریت و خدمات شهری در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی برگزار شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، این جلسه پیرو شرکت موفقیت آمیز سازمان فناروی اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی با هدف تجاری سازی محصولات فناورانه و تحقق اقتصاد دانش بنیان با حضور شرکت های خصوصی و نمایندگان دستگاههای اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه علیرضا دهناد عضو هیئت علمی دانشگاه و نماینده استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به فناوری های نو در ارائه خدمات بهتر به ویژه در مدیریت شهری گفت: تلاش ما در مجموعه استانداری این است تا پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی باشیم و موانع موجود را هموار کنیم بنابراین این جلسه را جهت ارزیابی و انتخاب طرح های ارزشمند با قابلیت تجاری سازی تشکیل دادیم.

در ادامه این جلسه امیررضا حمیدی معاون شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز ضمن اشاره به وظیفه ذاتی این سازمان در ارائه خدمات به شهروندان گفت: ما زمانی از صفر تا صد پروژه ای حمایت می کنیم که افق مشخصی برای هر پروژه تعریف شود و چشم انداز روشن و دست یافتنی و باور کردنی برای هر پروژه وجود داشته باشد. بنابراین بایدشرکت ها دغدغه های شهرمان را به درستی رصد کنند تا بر اساس کاستی های موجود به ارائه طرح هایشان اقدام کنند.

وی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با افتخار تمام اعلام می کند که از تمامی شرکت های بومی حمایت کرده و در تمامی پروژه ها، بومی بودن شرکت مزیت بزرگ محسوب می شود. البته در برخی پروژه ها با سنگ اندازی هایی مواجه هستیم که بیشترشان سنگ اندازی فرهنگی است. به عبارتی بایستی دانش و فرهنگ استفاده از فناوری های به روز را در خود پرورش دهیم.

حمیدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که شرکت های خصوصی مشهد در زمینه فناوری های نوین کل کشور را تحت پوشش قرار داده و خدمات می دهندو حتی شرکت های تهران هم توان رقابت با شرکت های مشهد را ندارد.

وی با اعلام اینکه مدیران شهرداری تبریز از مشکل پسندترین مدیران شهری و کشوری هستند، گفت: می توانیم به شرکت ها این اطمینان را بدهیم که اگر طرحی در شهرداری تبریز تأیید شود، یقین بدانند در کل کشور طرحشان تأیید خواهد شد و هر شرکتی که بهتر، گویاتر و شیواتر خدمتی را ارائه کند، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با افتخار در خدمت شان خواهد بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.