کد خبر : 963
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1392 - 9:46

کمیته انضباطی به تراکتورسازی هدیه داد!

کمیته انضباطی به تراکتورسازی هدیه داد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در کمتر از یک روز از قهرمانی تیم تراکتورسازی، این تیم را جریمه و تهدید به کسر امتیاز کرد.

تیم تراکتورسازی تبریز یک روز بعد از نخستین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران از سوی کمیته انضباطی جریمه شد.
این حکم برای بازی تراکتورسازی برابر ملوان و داماش گیلان در لیگ برتر اتخاذ شده و در حالیکه تراکتورسازان در حال جشن و سرور قهرمانی خود هستند، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نقره‌داغ شدند و هر سه حکم صادر شده علیه تیم تراکتورسازی قطعی بوده و امکان طرح در استیناف وجود ندارد.
یکی از جریمه‌های تراکتورسازی توهین تماشاگران تیم تراکتورسازی علیه بازیکن خودی میلاد فخرالدینی  است تا تراکتورسازی حتی در تبریز نیز با جریمه مواجه شود.
در رای کمیته انضباطی آمده است: در جریان دیدار تیم‌های ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز در انزلی، تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس علاوه‌بر تذکر به این باشگاه، این تیم ۳۰ میلیون ریال جریمه می‌شود و رای صادره قطعی است.
همچنین تراکتورسازی بیش از ۵ بازیکن اخطاری در این بازی داشته است که بر همین اساس، ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده است.
همچنین در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان که ۱۱ بهمن ۹۲ در تبریز انجام ‌شد، تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی به بازیکن این تیم، یعنی میلاد فخرالدینی فحاشی کردند که این باشگاه ۲۰ میلیون ریال جریمه شد و تذکر کتبی گرفت. این رای هم قطعی است.
کمیته انضباطی درپایان رای خود آورده است: تخلفات تماشاگران تراکتورسازی تبریز مکرر شده است بنابراین کمیته انضباطی موکدا تذکر می‌دهد در صورتیکه مسئولان این تیم، برای جلوگیری از اعتراض‌ها و اهانت‌های تماشاگران نسبت به داوران پیش‌گیری نکنند، تصمیم بعدی کمیته انضباطی دیدار بدون حضور تماشاگر یا کسر امتیاز خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.