کد خبر : 966
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:36

باشگاه نفتچی باکو خواستار بازی دوستانه با تراکتورسازی شد

باشگاه نفتچی باکو خواستار بازی دوستانه با تراکتورسازی شد

 باشگاه نفتچی باکو با ارسال نامه ای به باشگاه تراکتورسازی تبریز و هئیت فوتبال آذربایجان شرقی خواستار انجام دیدار دوستانه با قهرمان جام حذفی ایران شده است.

 در نامه باشگاه نفتچی باکو به باشگاه تراکتورسازی آمده است: به مناسبت کسب مقام قهرمانی تیم تراکتورسازی تبریز در جام حذفی باشگاههای ایران و با تبریک این قهرمانی به کلیه زحمتشکان ، هئیت مدیره، گروه مربیگری، بازیکنان و هواداران تبریکات ما را پذیرا باشید تداوم پیروزیها و موفقیت های شما را در آینده نیز آرزومندیم.

متن نامه باشگاه نفت باکو به باشگاه تراکتورسازی بدین شرح است:

 به: مدیرعامل محترم باشگاه تراکتورسازی تبریز جناب آقای جمشید نظمی

دوست گرامی از طرف ریشه دار ترین باشگاه فوتبال جمهوری آذربایجان ، قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ، صاحب جام آذربایجان و تنها نماینده این کشر در مرحله گروهی لیگ باشگاههای اروپا، باشگاه حرفه ای فوتبال نفتچی برایتان صمیمانه ترین درودها را می فرستیم.

به مناسبت کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جام حذفی باشگاههای ایران، به کلیه زحمت کشان هئیت مدیره؛ گروه مربیگری، فوتبالیستها و هواداران تیم تبریک گفته و تدام موفقیتهایتان را در آینده نیز آرزومندیم.

مطابق تقویم باشگاه حرفه ای فوتبال نفتچی، از سوی این باشگاه بازی دوستانه رفت و برگشت در تبریز و باک در یک زمان مناسب پیشنهاد می گردد. خواهشمندیم در این خصوص نظرات خود را اعلام فرمایید.

بار دیگر موفقیت شما را تبریک گفته به خاطر همگاری تشکر خود را اعلام می داریم.

با احترام – قائم مقام باشگاه حرفه ای فوتبال نفت چی

طاهر سلیما اف.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.