کد خبر : 9701
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 17:32

لزوم اجرای پروژه های زیرساختی در محلات بر اساس نیاز های شهروندان

لزوم اجرای پروژه های زیرساختی در محلات بر اساس نیاز های شهروندان

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توانمند سازی زیرساخت های مدیریت بحران در محلات، گفت: پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در محلات تبریز با توجه به نیازهای

 

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت توانمند سازی زیرساخت های مدیریت بحران در محلات، گفت: پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در محلات تبریز با توجه به نیازهای شهروندان اجرا می شود.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی ورزشی شهرداری منطقه یک تبریز بیان این مطلب، افزود: پروژه های زیرساختی برای مقابله با بحران با توجه به زلزله خیز بودن شهر تبریز در حال حاضر یکی از ضرورت هاست و این موضوع نباید در سایه پروژه های غیر ضروری و غیر تخصصی قرار بگیرد.

وی متذکر شد: اهمیت اجرای پروژه های کوچک و بزرگ با محوریت مدیریت بحران، در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و بر این اساس تا پایان سال جاری ۳۰ مرکز و سالن چند منظوره برای مواقع بحرانی در سطح شهر تبریز احداث می شود.

شهین باهر با تاکید بر اینکه پروژه های بزرگ و غیر ضروری در مواقع بحرانی هیچ مشکلی را حل نخواهند کرد گفت: می توانیم شهروندان را به جای اجرای پروژه های غیر تخصصی از پروژه های زیرساختی و کاربردی در محلات بهره مند کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.