کد خبر : 24601
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 8:21

آل هاشم از هواداران تراکتور چه خواست

آل هاشم از هواداران تراکتور چه خواست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه تراکتور نماد ورزش آذربایجان است، گفت: همواره خواهان موفقیت تراکتور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور، اظهار داشت: مسوولیت جنابعالی در باشگاه بزرگ و مردمی تراکتور را تبریک می‌گویم و برای شما و این تیم آرزوی موفقیت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه تاکید کرد: تقاضا دارم جو استادیوم‌ها سالم بماند تا دردسری برای تیم ایجاد نشود؛ گرچه کنترل این موضوع در عرصه ورزش کمی سخت است.

در ادامه، بهتاج، سرپرست باشگاه تراکتور با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم، اظهار داشت: امسال آقای زنوری امکانات فوق العاده‌ای برای تراکتور ایجاد کرده و هدایت تیم به آقای بردیف که از بزرگترین مربیان دنیاست، سپرده شده است. تمامی اعضای تیم و هواداران برای موفقیت در سال جاری هم قسم شده‌ایم.

وی افزود: حضرتعالی همواره به باشگاه تراکتور و هوادارانش لطف داشته‌اید‌ و بارها از تریبون نماز جمعه به مسائل باشگاه تراکتور اشاره کرده‌اید.

بهتاج در خصوص محبوبیت تراکتور، بیان کرد: تراکتور در استان‌های دیگر همچون اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و اکثر شهرهای کشور و حتی خارج از کشور هم محبوب است
و ما نیز سعی می‌کنیم به طور شفاف امور مربوط به باشگاه را با هواداران در میان بگذاریم تا همراه و یاور ما باشند.

بهتاج با بیان اینکه امکانات باشگاه تراکتور ظرفیت ویژه برای استان آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: خوشبختانه آقای زنوری با هزینه شخصی امکانات فوق‌العاده‌ای در مجموعه سردار سپهبد شهید سلیمانی ایجاد کرده و هتل اختصاصی باشگاه طی روزهای آتی به طور کامل افتتاح خواهد شد و کارهای عمرانی مربوط به استخر مجموعه نیز آغاز شده است.

وی در پایان تأکید کرد: باتوجه به تاکید مالک باشگاه و هدف‌گذاری هیات مدیره، تمامی تلاش‌ها در راستای عدم تکرار اتفاقات تلخ فصل گذشته است و نواقصات موجود به زودی رفع می‌شود تا تراکتور با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

آل هاشم هواداران تراکتور

آل هاشم هواداران تراکتور

آل هاشم هواداران تراکتور


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.