کد خبر : 4925
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 8:34

الجزیره امارات ۰ – ۱ تراکتورسازی ایران:تراکتور دومین برتری خود را هم مقابل الجزیره کسب کرد

الجزیره امارات ۰ – ۱ تراکتورسازی ایران:تراکتور دومین برتری خود را هم مقابل الجزیره کسب کرد

تیم های الجزیره و تراکتورسازی در چارچوب روز دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی همراه بود.

 

 

بازی تیم های الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران در حالی از ساعت بیست آغاز شد که این دیدار تقریبا تا دقیقه ۲۵ از طریق شبکه های صدا و سیما پوشش تصویری نداشت. سرانجام بازی از دقیقه ۲۵ به صورت زنده پخش شد که به گفته گزارشگر بازی تیم تراکتورسازی در دقایق ابتدایی بازی با یک ضربه سر از سروش رفیعی صاحب یک موقعیت خطرناک شده بود که به گل تبدیل نشد و البته یک صحنه مشکوک به پنالتی هم برای قرمزپوشان تبریزی رخ داده بود که داور اعتقادی به آن نداشت. سرانجام حملات تراکتوری ها در دقیقه ۳۱ جواب داد و پاسی که مدافع الجزیره به اشتباه در پشت مدافعان تیم خودی برای بختیار رحمانی ارسال کرد، توسط این بازیکن با یک ضربه زیبای روی پای  وارد دروازه خسیف شد. بعد از این گل رفیعی می توانست با ضربه سر دروازه حریف را برای بار دوم باز کند که ضربه وی با اختلاف راهی اوت شد. الجزیره برنامه خاصی برای جبران گل در این نیمه نداشت و در نهایت بعد از اتمام دو دقیقه وقت اضافه نیمه اول، تراکتوری ها با برتری ۱-۰ راهی رختکن شدند.

نیمه دوم

در نیمه دوم بیشتر از اینکه دو تیم به انجام فوتبال و خلق موقعیت بپردازند به جنگ روانی با هم مشغول بودند. در معدود حملات دو تیم اولین خطر به سود تراکتوری ها بود و در دقیقه ۵۷ ضربه سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه اماراتی ها به بیرون رفت. در دقیقه ۶۳ این جونز تازه وارد بود که اولین خطر جدی الجزیره را خلق کرد ولی خوشبختانه این توپ به گل تبدیل نشد. ده دقیقه بعد باز هم این اماراتی ها بودند که حمله کردند اما اخباری با یک عکس العمل زیبا توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه هم باز این تیم الجزیره بود که برای رسیدن به گل تساوی حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه تراکتورسازی طراحی کرد اما راه به جایی نبرد و سرانجام شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با یک بازی منطقی، دست پر امارات را ترک کنند و در برابر این حریف اماراتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت شش امتیاز کامل را بدست آورند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.