کد خبر : 14511
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 9:38

خودکفایی شهرداری تبریز در تولید آسفالت مرغوب/ مقابل هرگونه فساد و رانت خواری خواهیم ایستاد

خودکفایی شهرداری تبریز در تولید آسفالت مرغوب/ مقابل هرگونه فساد و رانت خواری خواهیم ایستاد

شهریارنیوز: شهردار کلانشهر تبریز گفت: با افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک شاهد تولید آسفالت مرغوب در این کلانشهر خواهیم بود.

image

شهردار کلانشهر تبریز گفت: با افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک شاهد تولید آسفالت مرغوب در این کلانشهر خواهیم بود.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری تبریز برنامه های خود را در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها، برنامه ریزی کرده و بر این اساس هر هفته یک پروژه افتتاح می کند.

وی افزود: شهرداری تبریز در ۹ ماه گذشته، ردیف به ردیف برنامه های خود را در راستای اقتصاد مقاومتی تنظیم کرده و در این راستا، از هر گونه هزینه های اضافی و ریخت پاش های شهری جلوگیری کرده است.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه میانگین تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری های کلانشهرهای کشور، دو و نیم ماه است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش مدیران شهرداری تبریز، نه تنها مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری نداریم بلکه در بحث عمرانی، پروژه های عمرانی و خدماتی را در اسرع وقت پیش می بریم.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی تمام اتوماتیک شهرداری تبریز اظهار کرد: در سال های اخیر، بخش اعظمی از هزینه های شهرداری تبریز، صرف خرید آسفالت می شد که به رغم کنترل کیفی آسفالت های تولیدی توسط کارخانجات، آسفالت نامرغوب تحویل شهرداری می شد که امروز با افتتاح این کارخانه ضمن کاهش هزینه، شاهد آسفالتی مرغوب و باکیفیت خواهیم بود.

مهندس شهین باهر در ادامه با بیان اینکه بیشترین نارضایتی مردم از شهرداری در حوزه آسفالت است، تصریح کرد: تعامل شهرداری تبریز با دستگاه های خدمات رسان دولتی همچون سازمان آب و فاضلاب مبنی بر اخذ مجوز حفاری، موجب خسارت میلیاردی به شهرداری شده که این سازمان ها نیز تاکنون اقدام به پرداخت بدهی های خود نکرده اند.

وی همچنین ادامه داد: از این پس، تولید، حمل و اجرای آسفالت، توسط سازمان عمران شهرداری تبریز صورت می گیرد و بهانه ای برای تولید کم کیفیت و نامرغوب آسفالت در کلانشهر تبریز را نداریم که امیدواریم مشکل آسفالت این کلانشهر برای همیشه حل شود.

شهردار تبریز با انتقاد از کارخانجات تولید قیر اظهار کرد: در چند ماه اخیر قیمت یک تن قیر در بازار کشور ۸۰۰ هزار تومان بود اما امروز قیر را به قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود؛ این در حالی است که برخی از کارخانجات تولید قیر در کلانشهر تبریز، هوای این کلانشهر را آلوده می کنند اما حاضر به فروش قیر به شهرداری نیستند و قیر تولیدی را به کشورهای همسایه صادر می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران شهرداری تبریز تمام قد در برابر تمامی مشکلات ایستاده اند، اذعان کرد: تمامی مدیران شهری علاوه بر تأمین مسائل مالی، در برابر فساد، رانت خواری و ویژه خواری ایستاده اند و در این راه ثابت قدم خواهد بود و هرگونه هزینه در راستای مبازره با فساد را به گردن گرفتیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.