کد خبر : 33982
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 13:47

شکایت از سپاهان؛ بازی تراکتور ۳ بر صفر می‌شود؟

شکایت از سپاهان؛ بازی تراکتور ۳ بر صفر می‌شود؟

باشگاه تراکتور خواستار رسیدگی به تخلفات باشگاه سپاهان در رعایت دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها شد.

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال، خواستار ارجاع پرونده تخلفات سپاهان در رعایت دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها به کمیته انضباطی شد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در این نامه رسمی به کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ فوتبال مدعی شد که باشگاه سپاهان با محول کردن مبالغ قرارداد بازیکنان به فصل بعد، مقررات را دور زده و باید جریمه شود. همچنین در این نامه به موضوع عقد قرارداد ریالی با ماهیت دلاری هم اشاره شده و به عنوان تخلف دیگر سپاهانی‌ها مطرح شده است.

باشگاه تراکتور در این نامه به عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان انتقاد وارد کرده که با ارائه پیشنهادات مبالغ کلان به بازیکنان منجر به افزایش سرسام‌آور قیمت بازیکنان داخلی شده است. همچنین این باشگاه به سیاست باشگاه سپاهان در جذب اغلب مهاجمان باکیفیت داخلی به منظور ممانعت از حضور آن‌ها در سایر باشگاه‌ها را به عنوان تخلفی دیگر از سوی طلایی‌پوشان اصفهانی عنوان کرده است.

باشگاه تراکتور پایان این نامه نوشته است که این پدیده به نوعی فدراسیون فوتبال را به راستی‌آزمایی واداشته و فدراسیون به تبعیت از فوتبال اروپا که با بزرگترین باشگاه‌های خود برخورد قانونی محکم دارد و حتی آن‌ها را به سقوط به دو دسته پایین‌تر محکوم می‌کند، نسبت به صدور رای بازدارنده اقدام کند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در این نامه مدعی شده که باتوجه به محرز شدن دیرهنگام تخلفات باشگاه سپاهان، فدراسیون فوتبال نباید پرونده دیدار سپاهان – تراکتور در هفته اول لیگ برتر را مشمول مرور زمان کند و در نتیجه به خاطر استفاده سپاهان از بازیکن غیرمجاز، حکم مورد انتظار آن‌ها اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور است. پیش از تراکتور، استقلال و پرسپولیس هم به خاطر تخلفات سپاهان در رعایت دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها از این باشگاه شکایت کرده بودند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.