کد خبر : 6952
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 - 8:56

مشاغل مزاحم سطح منطقه، به شهرک‌های تخصصی منتقل می‌شود

مشاغل مزاحم سطح منطقه، به شهرک‌های تخصصی منتقل می‌شود

آی نیوز: شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به مشکلات ترافیکی و آلودگی های بصری و محیطی ناشی از تجمع مشاغل مزاحم گفت: به منظور سامان‌دهی این مشکلات، مشاغل مزاحم سطح حوزه منطقه ۶ در برنامه میان‌مدت، به شهرک های تخصصی منتقل می‌شود.

 سامان احمدزاده با تشریح برنامه های ویژه استقبال از بهار در برنامه «تبریزیم» اذعان داشت: به دلیل قرار داشتن منطقه ۶ در ورودی شهر از ۳ مبدا هوایی – ریلی  – زمینی و قرار داشتن در مسیر تزانزیتی تبریز  – مرند کمپ های ویژه متنوع استقبال از مهمانان نوروزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با اتمام عملیات احداث مجموعه پارکینگ و بازارچه هفتگی خودرو بازارچه خرید و فروش خودرو از سه راهی اره‌گر (سبزه میدان) جمع آوری و به شهرک مبل خودروی مایان منتقل خواهد شد.

احمدزاده با اشاره به اجرای عملیات عمرانی احداث بازارچه هفتگی خودرو در شهرک مبل و خودرو مایان، گفت: زیرسازی و مسطح سازی این محوطه به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امدادرسانی در مواقع بحرانی، پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز در حوزه منطقه ۶ شهرداری به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه در حد شمال غربی پارک صنعت واقع در جاده صنعت قراملک با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال ساخته شده و در شرف بهره برداری قرار دارد 

 

سامان احمدزاده تصریح کرد: این پد جهت ارزیابی خسارات ناشی از حوادث، ارسال کمک های اولیه، جابجایی امدادگران، تجهیزات و وسایل امدادی، جابجایی بازدیدکنندگان از محل حادثه، حمل و نقل مصدومین، تهیه خبر و گزارش، تهیه فیلم و عکسبرداری و… کاربرد خواهد داشت، همچنین با هدف انتقال بیمار به بیمارستان های نزدیک مانند بیمارستان شهید محلاتی و بیمارستان آیت الله طالقانی ساخته شده است .

شهردار منطقه ۶ تبریز حل مشکلات چندین ساله اهالی شهرک شهید صیاد شیرازی را از اولویتهای منطقه دانست و با بیان این‌که توسعه این شهرک یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۶ است، اظهار داشت: شهرک شهید صیاد شیرازی با توجه به موقعیت استقرار، می تواند یکی از بسترهای مناسب برای اجرای سیاست‌های توسعه مسکن باشد .

احمدزاده با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی بافتهای فرسوده در محدوده غرب تبریز از آغاز عملیات اجرایی دور برگردان جاده سنتو خبر داد.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین از متبرک شدن حوزه غرب تبریز به یاد شهدای والامقام با تدفین پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در محله شهیدپرور قراملک خبر داد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.