کد خبر : 15826
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 11:43

جوانان شهر تبریز به ورزش قهرمانی نیاز دارند

جوانان شهر تبریز به ورزش قهرمانی نیاز دارند

مدافع با تجربه تیم فوتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه بازی هدفمند موجب پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان شد، گفت: جوانان شهر تبریز به وجود تیم های حرفه ای و ورزش قهرمانی نیاز دارند.

مدافع با تجربه تیم فوتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه بازی هدفمند موجب پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان شد، گفت: جوانان شهر تبریز به وجود تیم های حرفه ای و ورزش قهرمانی نیاز دارند.

میر مهدی قریشی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال شهرداری تبریز در زمین مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم نتیجه تلاش ها و تمرینات منظم خودمان را بگیریم. ما تاکتیکی تر از حریف کار کردیم و در نهایت صاحب سه گل و سه امتیاز شدیم.

وی ادامه داد: ما برای گل نخوردن به میدان رفته بودیم اما تیزهوشی و استفاده مناسب از موقعیت هایمان موجب شد تا گل اول را خیلی زود بزنیم. در ادامه تیم حریف برای جبران جلو آمد و ما توانستیم در ضدحملات دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم. در مجموع بچه ها در این بازی با تلاش زیاد و هدفمند و با برنامه بازی کردند که نتیجه اش پیروزی بیرون از خانه بود.

قریشی که گل اول تیم شهرداری را در این دیدار به ثمر رساند، عنوان کرد: علیرغم پیروزی در بازی با مس رفسنجان، متاسفانه هنوز شرایط تیم خوب نیست. وضعیتی که بر تیم های قهرمانی شهرداری تبریز حاکم است، اصلا قابل تعریف نیست و این شرایط قطعا مانع پیشرفت ورزشکاران و جوانان تبریز خواهد شد.

وی افزود: همه ما در تیم فوتبال شهرداری تبریز بومی هستیم و بخاطر تعصب و غیرتی که به تیم شهرمان داریم، فعلا بدون اینکه دریافتی داشته باشیم با جان و دل برای تیم بازی می کنیم. البته اگر بازیکنان تیم غیر بومی بودند، قطعا تا حالا صبر نمی کردند و از تیم می رفتند.

این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز را نیز در کارنامه دارد، در خاتمه گفت: متاسفانه آقای دکتر رحیمی به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز دست تنها مانده و کسی نیست که به ایشان کمک کند، ایشان مدیری جوان و ورزشکار است که درد جوانان و ورزشکاران را می فهمد و برای ادامه فعالیت همین تیم فوتبال شهرداری تبریز تلاش های زیادی کرده است و ما ادامه فعالیت تیم را مدیون ایشان هستیم و امیدواریم که دیگر مسئولان نیز با این تفکر که جوانان این شهر به تیم های حرفه ای و ورزش قهرمانی و وجود شور و نشاط اجتماعی نیاز دارند، در این راستا با یکدیگر همکاری کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.