کد خبر : 14482
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 3:29

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی

به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای…

image image image image image image image image image image image به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) – ابزار و منابع طرح اجرایی رسانه های جمعی باید شنیدن، مشارکت، متخصصان روابط عمومی، خدمات مشتری، تولید و توسعه، و بازاریابی را در بر داشته باشد.

ما در عصر جالبی زندگی می کنیم. ما هنوز مبهوت تغییرات گیج کننده ای هستیم که در شغلمان رخ داده است. اگر خود را درگیر نکنید در هر صورت رقابت پیش می رود. پرسش : اگر در هنگام یک گفتگوی اینترنتی شما در آنجا حضور نداشته باشید، آیا این گفتگو واقعاً وجود داشته است؟ حتماً. گفتگو و مکالمه وجود دارد، چه شما باشید چه نباشید. اگر مشارکت نکنید به دیگران اجازه داده اید که سوالات را پاسخ دهند و اطلاعات را چه درست و چه نادرست در اختیار بگذارند. بدترش هم اتفاق می افتد: اگر مشارکت نکنید رقبا به میان می آیند و تبدیل به منابع مرکزی می شوند. بله، نظرات منفی داده می شود. بله، شما بازخوردهای ناخواسته خواهید داشت. بله، مردم از اهداف شما می پرسند. فقط به خاطر اینکه شما تصمیم گرفته اید مشارکت نکنید منفی بافی خنثی نمی شود. نظرات منفی، حداقل فرصتی است برای تغییر برداشت هایی که چه با اطلاع شما چه بدون اطلاع شما وجود داشته است. بسیاری شرکت ها به عنوان خدمات مشتری و در واقع برای نوعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی شرکت می کنند. آنها در قلمرو خود مشتریان را درگیر می کنند تا برای حل مشکلات، یافتن اطلاعات یا برگزاری گفتگوهای ساده از آنها کمک بگیرند. در عوض، ارتباط با مشتری تبدیل به مزیتی در عرصه رقابت می شود. زمینه های جدید و استانداردهای جدیدی بدین طریق پیش می آید. سروکار داشتن با مشتری و تقویت او در راستای توسعه بازاریابی کار جدیدی نیست. اما در …

[ مشاهده متن کامل راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ]

اخبار پیشنهادی:

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.