کد خبر : 34520
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 12:19

سرعت مجاز در آزادراه کسایی تبریز ۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شد

سرعت مجاز در آزادراه کسایی تبریز ۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شد

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز طرح افزایش انضباط ترافیکی در آزادراه شهید کسایی تبریز، گفت: بیشترین سرعت مجاز در این آزادراه (پُرخطرِ پُرتردد)۸۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

سرهنگ «حبیب آبراهه»، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به تعداد ورودی و خروجی‌های آزادراه کسایی و تعیین سرعت مقرر در این آزادراه، تابلوهای لازم در این زمینه در این مسیر نصب شد.

وی اظهار کرد: برای افزایش انضباط ترافیکی و مهار تصادفات از امروز نظارت بر سرعت خودروهای عبوری از طریق دوربین‌ها و پلیس در این محور افزایش پیدا کرده و با متخلفان برابر مقررات برخورد می شود.

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: عبور کامیون‌ها از خط سوم ممنوع بوده و رانندگان کامیون‌ها به این موضوع دقت کنند که این مورد نیز از طریق دوربین‌ها و پلیس به‌ جد رصد می‌شود.

سرهنگ آبراهه، به رانندگان توصیه کرد در این مسیر در بین خطوط حرکت کرده و در صورت لزوم به تغییر خط، قواعد و مقررات را در این زمینه رعایت کنند.

کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه شهید کسایی) با اینکه کمتر از یک درصد راه‌های آذربایجان شرقی را شامل می‌شود، با دربرگیری حدود سه درصد از مجموع تصادفات رانندگی به جاده مرگ معروف شده و ساماندهی و ایمن‌سازی آن از مطالبات اصلی شهروندان است.

این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران–تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.