کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:46

باور عاشورایی از ویژگی های بارز شهروندان تبریز و مردم آذربایجان است

باور عاشورایی از ویژگی های بارز شهروندان تبریز و مردم آذربایجان است

شهردار کلانشهر تبریز گفت: عشق به ابا عبدالله الحسین و باور عاشورایی از ویژگی های بارز شهروندان تبریزی و مردم آذربایجان است.

دکتر صادق نجفی در همایش مداحان، شاعران و سخنرانان تاثیرگذار استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همین باور حماسه ساز و متعالی با محوریت مداحان، شاعران و سخنرانان زمینه ساز تحولات مختلف تاریخی بوده است.

وی افزود: شهردار تبریز با برخورداری از ظرفیت های متعدد اجتماعی و فرهنگی، برنامه های متعددی را در ایام محرم و صفر پیش بینی کرده و حاضر است در کنار هئیت های حسینی و سایر تشکل های مذهبی در این مسیر متعالی گام بردارد.

دکتر صادق نجفی در بحش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی افراط های مذهبی در پی مخدوش ساختن چهره اسلام هستند تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و نگذاریم اصالت معنوی بارگاه مقدس امام حسین (ع) با برخی حرکات نادرست زیر سوال برود.

شهردار تبریز در پایان گفت: شهرداری تبریز در کنار شهروندان حسینی کلانشهر تبریز با تدارک برنامه های گسترده ، آماده ورود به فضای معنوی محرم و صفر می باشد.

همایش مداحان، شاعران و سخنرانان تاثیرگذار استان آذربایجان شرقی توسط شهرداری کلانشهر تبریز و با مشارکت سازمان بسیج مداحان سپاه عاشورا، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان سپاه عاشورا، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان و شعرای آیینی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

شایان ذکر است این برنامه با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، دکتر شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، حجت الاسلام عظیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مداحان، شاعران آئینی و سخنرانان استان برگزار شد و از تنی چند از شاعران، مداحان و سخنرانان آئینی استان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.